Inlägg från: MatsAtari |Visa alla inlägg
  • MatsAtari

Min sambo, BÖG? :(

Låter definitivt bögigt.
    Var det Dressman?

Kom ihåg att de flesta killar som är intresserade av kläder och mode är bögar.

• MatsAtari
    Sarilariz skrev 2010-04-21 11:50:37 följande:
    Vi har sex varje dag och han verkar intresserad. Men jag menar, det är ju inte DET som avgör om man är bög eller ej.. Alla straighta killar skall ju kolla på porr själva och spana in vickande rumpor på tv.. Elelr hur? Bara för att han vill ligga med mig behöver han ju inte vara straight..  Hur skall jag hantera det här? Det där med att kolla på porr har jag tagit upp, han sade då att han gärna kollar tillsammans med mig, men han MÅSTE ju kolla SJÄLV, det är ju det alla heterosexuella gör, visst är det så? Det verkar han dock inte intresserad av.. :( Jag vet inte vad jag ska göra, vi har ju ett barn ihop och allt.
    Nej, just det. Han kanske föredrar tjejer på det sexuella planet, medan han är bög vad gäller mode-delen.

Har för mig att det heter bäg
  • MatsAtari

Kan vara att han gillar shemales eller transvestiter också.
    Förklarar både varför han gillar skor och har sex med TS varje dag.

• MatsAtari
    theangel skrev 2010-04-22 10:41:13 följande:
    Men herre gud!!! Vad glad för att du har en kille som inte vill se massa porr och måste kolla in andra tjejer.. Man är inte bög bara för man inte vill eller känner för att kolla porr eller kolla in andra tjejer rumpor.. Var glad för helvete!!! Han kanske känner att du är allt för han och inte behöver kolla porr.. Har du tänkt på de????? Skärpning för helvete!!!!
    Finns väl inget att vara glad?
    Ok, han kanske är bög med ett undantag, men han är ju fortfarande bög{#lang_emotions_laughing}
  • MatsAtari
    Sarilariz skrev 2010-06-28 15:22:02 följande:
    Är du inte klok? Förstår du hur mitt rykte skulle kunna ta skada om folk fick veta?
    Är väl inget fel med att vara bäg?
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(