Inlägg från: JellyBean |Visa alla inlägg
  • JellyBean

Min sambo, BÖG? :(

Sarilariz skrev 2010-04-21 11:41:41 följande:
    Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?
    Hur du skall hantera det??!!

Ge mannen till mig!!! Jag skulle DÖDA för att ha en sån man ( fast ej bög) som inte kollar på varenda jävla rumpa som kommer vandrandes!
  • JellyBean
    Sarilariz skrev 2010-06-29 16:31:12 följande:
    Vad har du att erbjuda istället? Jag vill ju inte vara UTAN man! Då har jag hellre än bög alltså.

Det bästa för mig vore ju att min sambo slutade vara bög, och började titta LIIITE på rumpor i alla fall.

Annars är han bra min sambo, städar och gör fint, leker med dottern och jobbar på bra. Det är just detta med att han vägrar att se på porr och så. Skitjobbigt :(
    HAHhahah tycker inte synd om dig för du är ju i MIN HIMMEL!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Tyvärr har jag inget att byta mot..för mina ex var porrisar hela jävla högen.
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(