Inlägg från: Sarilariz |Visa alla inlägg
  • Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Piggelin skrev 2010-04-21 14:42:29 följande:
    Ha...tur den här tråden ligger under "sandlådan" och inte "relationsproblem".... =P
  • Sarilariz
    Februarii skrev 2010-04-21 18:39:14 följande:
    Äh, det är ju ingenting! Min man tvingade mig att strosa runt på Cervera i över en halvtimme igår. Och sedan köpte han en sladd till mobilen, HANE-HANE!
    Oh huvale! :0 Stackars dig!1 Styjkekjam!!
  • Sarilariz
    Kokomo skrev 2010-04-21 18:49:42 följande:
    1. Lämna honom. 2. Anmäl!
    Vart anmäler jag det? Vet inte vart jag skall vända mig. Nu när han kom hem kollade han inte på porr IGEN! Jag menar , HUR länge skall det här få fortgå? Är det polisen man vänder sig till när ens sambo vägrar se på porr?
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-21 19:47:55 följande:
    Ajajaj... jag läste just i en annan tråd att alla riktiga män glor på rumpor och pattar och blir toktända av dem... om han tittar på skor är han antingen bög eller ett äckligt fetischpervo. Dumpa!!!!!!!!!!
     Jag håller på, men han gör det så svårt, han hävdar att han inte alls är bög, men han vill fortfarande inte se på porr..{#lang_emotions_cry}

Vet inte vad jag skall ta mig till, hur mår min dotter av det hela? Tänk om hon också blir bög?{#lang_emotions_frown}
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-21 20:15:06 följande:
    Ja, det är väl klart! Eller så är du också ett äckligt pervo som gillar sex! Bara flator och pervotjejer gillar sex! Riktiga kvinnor har bara sex för mannens skull och för att få barn!
    Ja precis, medan straighta män ser på porr dagligen, annars är det ju något fel ...
  • Sarilariz
    festia skrev 2010-04-21 21:41:32 följande:
    Hur fan står ni ut?
    Jag vet inte hur de andra gör, men jag vet inte om jag står ut länge till. Börjar han inte spana in tjejer på tv och titta på porr får jag nog lämna honom. Jag är ju rädd att det skall smitta av sig på dottern så hon också blir bög.
  • Sarilariz
    Isanje skrev 2010-04-21 21:43:55 följande:
    Det är hans mammas fel! jag lovar att hans mamma klädde honom i rosa när han  var liten
    Kanske, hon klädde honom inte i rosa, men hon blekte håret på honom i tonåren ett par gånger... Kan det bero på det?

Och nu när jag tänker närmare på det, jag är utbildad frisör, det var hans ex med! Det bevisar ju att han är bög... Vem utom en bög skulle bry sig så mycket om sitt hår att de bara blir tillsammans med frisörer?
  • Sarilariz
    nystan1 skrev 2010-04-21 21:45:21 följande:
    Har för mig att det finns en kurs man kan gå. Heterosexualitet för dummies tror jag den heter..
    Kan du länka?
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-21 21:47:25 följande:
    Be Carola att hålla förbön kanske?
    Kan man göra det? Måste försöka få tag på henne då, tror du det fungerar? Är desperat!
  • Sarilariz
    LeLove skrev 2010-04-21 22:07:03 följande:
    Hahaha asså ja höll på att garva ihjäl mig innan jag såg att tråden låg i sandlådan :-P Flickor, tänk va positivt om era män bara e bi? då kanske han kan dra hem nån extra pudding från krogen så kan ni ju få 2 killar i säng på samma gång? Live-porr?
    Men hu! Vi kvinnor gillar ju inte sex! Vi har bara sex för att göra barn, har du glömt det?
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(