Hej på er!
Känner igen mig i boandet! Skrev listor som en tok, städade, rensade, tvättade och bakade. Samma dag som vattnet gick storstädade jag lägenheten och stog på diskbänken ( som bågnade av min tyngd!) och städade ur köksskåpen...väldigt bra tips för att få igång förlossningen! Vi blir också hemma i sommar, 1 vecka efter att hon var född köpte vi en ny lägenhet och flyttar i sommar, till en trea, vi blir kvar på frösön....Vi hade också sagt att vi skulle bo kvar men vi kände att vi behövde lite större så vi slog till.
Japp vi kommer ut på promenad varje dag och igår var det premiär för att gå på cafe även om jag måste erkänna att JAG inte var helt avslappnad...hahahah
Det var så skönt att förberett mycket innan bebisen kom, sen hann inte vi ngt, det kändes bra att det mesta var klart och på plats. Trots det tror jag vi åkte till aptoket tre dagar i rad och köpte massa grejor som man inte hade haft en tanke på . Fetvadd till ömma bröst, amningsnapp osv osv osv.....
Min kille är också lärare så det blir långledigt för honom i sommar också, det är en väldig lyx att kunna ha dem hemma så länge, det är verkligen toppen!
Rutiner ja....nej inte ännu, bara att hon äter ca var tredje timme så är hon nymatad har man hyffsad koll på när hon vill äta igen men det är inte alltid det stämmer, det är bara att hänga på hahahaha.
Ha det så bra så länge!