• Svar på tråden gekås pristråd
  • Elins mamma 2010
    Jica skrev 2010-05-10 18:33:49 följande:
    Hmmmm verkar som man får ta en tur till Ullared. Var dit för en månad sedan men köpte inget till kommande bebisen då utan tänkte vänta lite...och nu har jag nog väntat klart Ni som varit där nyligen: Jag är ute efter sängmobil och babysitter/gunga framförallt fanns det då ??
    ja det finns både mobil och babysitter. Babysittern kostar ca 230 den enkla modellen. Mobilen finns för 99 kr om jag minns rätt.
    BF 100904 - Längtar!
  • TriciaN

Jag ska dit snart. om två veckor igen. och va där för tre veckor sedan :P Jag undrar också om mobil. för hittade inte när jag var där. Vet ni ungefär var de ligger någonstans. jag kanske inte hade ögonen tillräckligt öppna!

• Elins mamma 2010
    TriciaN skrev 2010-05-17 10:00:06 följande:
    Jag ska dit snart. om två veckor igen. och va där för tre veckor sedan :P Jag undrar också om mobil. för hittade inte när jag var där. Vet ni ungefär var de ligger någonstans. jag kanske inte hade ögonen tillräckligt öppna!
    om jag minns rätt så fanns de vid de andra babysakerna som tex nappar, sängkläder till spjälsäng och så.
    BF 100904 - Längtar!
  • TriciaN

Hej alla gekås läsare!! Jag har lite frågor. Va på gekås för några veckor sedan men var hemskt stressad så fick inte med mig allt och hittade inte allt så på tisdag blir det en ny färd dit :) - Angående plastad frotte, ligger de bland bebis sakerna eller var ligger den? Hur mycket kostar dee? - Matstol, har gekås en matstol som är bra och billig och kan man också hitta denne bland bebis sakerna? - Lekmobil, även denne hittade jag inte bland bebis sakerna men möjligt att den är där. Vet någon vad den kostar? - Barngrind, har gekås barngrindar? hade tänkt sätta upp en ut till köket sen, kan lika bra passa på att köpa :) Ha en trevlig helg:D

• nilsson09

vilka bra listor =)
    Hur är babykläderna, stor/små i storlekarna? Vad ligger en boddys på?

• Elins mamma 2010
    nilsson09 skrev 2010-05-23 20:35:10 följande:
    vilka bra listor =)Hur är babykläderna, stor/små i storlekarna? Vad ligger en boddys på?
    bodysarna kostade 34,95-49,95 när jag var där men jag har läst att andra fått betala 9,95 för vissa bodys. Vet ej om de är stora eller små i storlekarna men ibland är de i stl 52/56 så det är svårt att säga...
    BF 100904 - Längtar!
  • nilsson09

Okej, hur är dom i kvalite osv? ha hört att när man tvätta en body så får man inte på den över huvudet sen. De va inte dyrt iallafall :)

• Elins mamma 2010
    nilsson09 skrev 2010-05-24 10:44:43 följande:
    Okej, hur är dom i kvalite osv? ha hört att när man tvätta en body så får man inte på den över huvudet sen. De va inte dyrt iallafall :)
    jag har inte tvättat dem än, min bebis är fortfarande i magen :) vi köpte mycket av märket som har en giraff på etiketten, det ska tydligen vara bra kvalitet på det märket :)
    BF 100904 - Längtar!
  • nilsson09

Min är också i magen fortfarande, såg att vi nästan ska ha samtidigt :) BF 9 sep har jag! Tack för svaren!

• Elins mamma 2010
    nilsson09 skrev 2010-05-24 11:02:28 följande:
    Min är också i magen fortfarande, såg att vi nästan ska ha samtidigt :) BF 9 sep har jag! Tack för svaren!
    jaså vad kul :)
    BF 100904 - Längtar!
Svar på tråden gekås pristråd