• duttensmamma

söder om söder

hej,nån regnbågsfamilj ensamstående elr par,som är bosatta söder om stockholm? vore kul o få kontakt! kramisar

• Svar på tråden söder om söder
  • Lovhogen

Hej!
    Vi är en regnbågsfamilj med två döttrar, en på 3 år och minstingen på 5 mån, bosatta söder om söder!

• Jofimiel

Vi bor i Trånkan, jag min flickvän och mina barn från tidigare förhållande.. de är 5,8 och 10

~♥~ Mamma till Filizia,Milton och Elliot ~♥~
  • pusselbitar

Hej hej, vi bor i haninge. Har två barn som är 1 och 3 år. Vore jättekul att lära känna några som bor i närheten!

• missan33

Jag bor också åt det hållet.. Min fru och våra 2 döttrar på 2 år och 8 månader bor i farsta ..

• Tammie

Hej! Vi bor också söder om söder, med dotter som blir 3 i sommar. :)

• lillblobb

Hej,
    Vi bor i Tyresö. Har inga barn än, men väntar ivrigt på tillskott i sommar.

• Fru Stjärnfall

Hej hej!
    Vi bor i Sandsborg, min fru, jag och vårt barn som är 1½ år. Jag ska vara föräldraledig hela sommaren och vill gärna träffas.

• Jennifer69

Jag bor också söder om söder, i Västerhaninge...

Är ensamstående... men en flicka på två år och en på femton.

Men jag tycker att det är viktigt att min lilla flicka får träffa andra barn som också har en annan bakgrund än de som kommer från "vanliga" familjer...

Så jag träffas gärna... Någon som vill komma med ett förslag?

• Jofimiel

Hoppsan. Blev visst ett tomt inlägg. Inte helt kompis med FLs iphone applikation .

Nu är vi många som skrivit att vi vill träffas men de kommer oftast aldrig längre än så. Ska vi slå slag i saken? Jag kan hela nästa vecka. Jag har förvisso inga barn då, men en öl/ fika på medis för bara mammor kan ju funka också. Eller?!

// Johanna

Svar på tråden söder om söder