• Tipptapp

Hjälp!

Snälla finns det någon som har något råd att ge mig!?
    Jag går just nu igenom mitt 5:e  missfall och är så ledsen och att jag inte vet hur jag ska hitta kraften att våga försöka igen. Hur har ni kommit vidare? Vi vill ju så gärna ha ett barn till. Innan vi fick vårt första barn hade vi tre dokumenterade missfall. Viss utredning gjordes men man har inte kunnat hitta något fel. Jag har nu hört att man kan ha någon form av koagulationsfel som gör att fostret stöts bort? Stämmer detta och finns det tester som kan visa på att man har sådana problem? Vi har försökt använda progesteron för att minska risken för missfall men denna gången lyckades det i alla fall inte. Har ni några erfarenheter att dela med er av?

Vill också fråga om någon har upplevt att blödningen under själva missfallet har varierat mycket i mängd? Har nu haft blödningar i ca 2 veckor. Det började mycket kraftigt men har sedan varit avtagande framt till igår då blödningen började öka igen. Har aldrig varit med om att det varit så tidigare och undrar om detta verkligen är normalt?

Tacksam för alla råd och tips!
    förtvivlad....

Svar på tråden Hjälp!