Skulle du säga att du legat med Daniel WEstling om du fick bra betalt??
Nu diskuteras det om att Kungen och SIlvia inte tror på att Jonas haft en natt med norskan.
Tyvärr verkar folk göra det mesta för pengar, men skulle du?? Om du fick chansen???
Nu diskuteras det om att Kungen och SIlvia inte tror på att Jonas haft en natt med norskan.
Tyvärr verkar folk göra det mesta för pengar, men skulle du?? Om du fick chansen???
Nej. Jag skulle inte erkänna att jag hade legat med honom ens om jag hade gjort det.
Nej aldrig! Elakt.
För 500 miljoner skulle jag säga vad som helst.
Gud nej! Man måste vara bra pengakåt och sakna all form av empati för att göra nåt sånt.
Jag skulle inte kunna njuta av 500 miljoner jag tillförskaffat mig via nåt som går emot mitt hjärta. Skulle må ruttet tror jag.
Nja, inte kul att kavlas ut i media och vara hon som låg med Vickans kille.
Själv har jag hört från en bra källa inom hovet att det hela kan vara planterat - av toppskicktet inom hovet för att bryta förhållandet. Detta eftersom herr J. ska vara en riktigt dålig typ som är långt ifrån kungens favorit och har behandlat Madeleine som skit. Bl a ska han ha varit drivande till att man skickade ut ett pressmeddelande om förlovning utan att övriga kungafamiljen visste något - så övriga kungafamiljen fick hålla god min i elakt spel och låtsas som om allt var planerat.
Och nej, jag kan inte röja källan så jag har ju noll i trovärdighet. Men det kan väcka lite tankar om alternativa scenarion i alla fall
Ja, om jag fick riktigt mycket pengar. (men usch vad jag skulle skämmas över att folk skulle tro att jag haft sex med honom )