• Skogssmultron

Skulle du säga att du legat med Daniel WEstling om du fick bra betalt??

Nu diskuteras det om att Kungen och SIlvia inte tror på att Jonas haft en natt med norskan.
    Tyvärr verkar folk göra det mesta för pengar, men skulle du?? Om du fick chansen???

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du säga att du legat med Daniel WEstling om du fick bra betalt??
  • Michisen

Nej. Jag skulle inte erkänna att jag hade legat med honom ens om jag hade gjort det.

• Skogssmultron
    Michisen skrev 2010-04-24 22:40:45 följande:
    Nej. Jag skulle inte erkänna att jag hade legat med honom ens om jag hade gjort det.
    Hahahah
  • BlommyNess12

För 500 miljoner skulle jag säga vad som helst.

• cloudberry79
    BlommyNess12 skrev 2010-04-24 22:44:18 följande:
    För 500 miljoner skulle jag säga vad som helst.
    Jag också

För att gå tillbaka till den riktiga frågan så hade jag lätt gjort det för hundratusen, förutsatt att jag faktiskt gjort det. Så, det fanns liksom inget passande alternativ där
    If you love me - please don't feed me!
  • Eisa

Jag skulle inte kunna njuta av 500 miljoner jag tillförskaffat mig via nåt som går emot mitt hjärta. Skulle må ruttet tror jag.

• Laire

Nja, inte kul att kavlas ut i media och vara hon som låg med Vickans kille.

Själv har jag hört från en bra källa inom hovet att det hela kan vara planterat - av toppskicktet inom hovet för att bryta förhållandet. Detta eftersom herr J. ska vara en riktigt dålig typ som är långt ifrån kungens favorit och har behandlat Madeleine som skit. Bl a ska han ha varit drivande till att man skickade ut ett pressmeddelande om förlovning utan att övriga kungafamiljen visste något - så övriga kungafamiljen fick hålla god min i elakt spel och låtsas som om allt var planerat.

Och nej, jag kan inte röja källan så jag har ju noll i trovärdighet. Men det kan väcka lite tankar om alternativa scenarion i alla fall    

Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
  • Skogssmultron
    Laire skrev 2010-04-24 22:54:36 följande:
    Nja, inte kul att kavlas ut i media och vara hon som låg med Vickans kille. Själv har jag hört från en bra källa inom hovet att det hela kan vara planterat - av toppskicktet inom hovet för att bryta förhållandet. Detta eftersom herr J. ska vara en riktigt dålig typ som är långt ifrån kungens favorit och har behandlat Madeleine som skit. Bl a ska han ha varit drivande till att man skickade ut ett pressmeddelande om förlovning utan att övriga kungafamiljen visste något - så övriga kungafamiljen fick hålla god min i elakt spel och låtsas som om allt var planerat. Och nej, jag kan inte röja källan så jag har ju noll i trovärdighet. Men det kan väcka lite tankar om alternativa scenarion i alla fall    
    Oj, ja, man vet aldrig!
  • giftgrodan

Ja, om jag fick riktigt mycket pengar. (men usch vad jag skulle skämmas över att folk skulle tro att jag haft sex med honom )

Svar på tråden Skulle du säga att du legat med Daniel WEstling om du fick bra betalt??