hej igen! Jag har en tid om en vecka hos läkaren på mödravården, men vet inte ifall jag ska kolla upp detta innan, eftersom jag ska flyga iväg till min man imorgon.. grr.. men jag har INGEn lust att sitta 5-6 timmar på en KK akut med två barn som ska hämtas.. kanske låter knä'ppt men det e enormt stressande o jobbigt.. har märkt att det e på morgonen jag får det , när jag stiger upp.. o sen ett tag när jag varit uppe.. idag låg jag på en puls på 125 efter att jag suttit i lugn o ro o ätit frukost.. hmm.. vill verkligen inte sitta på en akut idag , har massa att göra.. ska man våga chansa till nästa torsdag..
Jag har pratat med barnmorskan, men hon sa.. ja jag vet inte men jag tycker att du ska kolla upp det innan du åker.. JAg frågade om det var farligt, då sa hon att inte visste det, det berodde på vad det var.. jag kanske var stressad.. o så .. men hmm jag måste väl erkänna att jag e mycket trött o stressad fast jag inte gör så mycket just nu, men menatlt.. allt som ska fixas innan mannen kommer hit.. fast det eg inte alls e någon panik.. hmmm ja jag vet inte.. hmmm... vad tycker ni?.. /Z