• honkie

kvinnor & manliga porrskådisar

att killar har sina favoritporrskådisar är ingen nyhet. men hur ligger det egentligen till med er tjejer? har ni några favoriter bland männen? någon ni brukar söka extra mycket på eller någon ni kan fantisera om på tåget?

• Svar på tråden kvinnor & manliga porrskådisar
  • redneck girl

de jag har sett,hade jag inte velat ha i sänghalmen.så inga fantasier om någon porrskådis har jag.

• multivitaminjuice

Manliga porrskådisar är oftast fula (förutom en och annan amatör) eftersom de inte väljs efter utseende utan efter kukstorlek och efter uthållighetsförmåga.

Dessutom brukar jag när jag väl kollar i större utsträckning tända på situationerna i porren snarare än personerna, kanske just för att personerna i sig inte tänder mig ett dugg.

• Anonym (hmm)

Jag brukar heller inte tända på utseendet, utan mer på hur männen sexar. Vill att det ska vara lite grovt och hårt sex sådär. Tänder också mer på vissa ställningar än andra. Jag tycker också om när killen stönar och porrpratar mycket.

• Anonym (hmm)

Nä uuuusch. Han är ju helt sleezy. 

• multivitaminjuice
    honkie skrev 2010-04-25 18:59:26 följande:
    men någon skådis måste där ju finnas som ser ok ut. typ www.gettyimages.com/detail/89430476/Hulton-Ar...
    Nej han var ju inte specielly snygg direkt.. Såg ut som vilken man som helst i yngre medelåldern, och det är väl inget fel med det men inte direkt någon man skulle fantisera om.

jag fantiserar hellre om killar som ser ut typ såhär:
    www.showbizgossips.com/wp-content/uploads/2009/12/james_franco_971.jpg

James franco, men han är ju ingen porris utan vanlig skådis.
  • honkie
    multivitaminjuice skrev 2010-04-25 19:05:49 följande:
    Nej han var ju inte specielly snygg direkt.. Såg ut som vilken man som helst i yngre medelåldern, och det är väl inget fel med det men inte direkt någon man skulle fantisera om. jag fantiserar hellre om killar som ser ut typ såhär: www.showbizgossips.com/wp-content/uploads/200... James franco, men han är ju ingen porris utan vanlig skådis.
    men jag har sett många porrskådisar som har hans typ av utseende. så ut och leta med dig ;)
  • Anonym (hmm)
    Nej han var ju inte specielly snygg direkt.. Såg ut som vilken man som helst i yngre medelåldern, och det är väl inget fel med det men inte direkt någon man skulle fantisera om. jag fantiserar hellre om killar som ser ut typ såhär: www.showbizgossips.com/wp-content/uploads/200... James franco, men han är ju ingen porris utan vanlig skådis.
    Ooooooooh. James Franko från Freaks and Geeks (Nollor och nördar)! Han är ju het!
  • honkie
    www.nndb.com/people/965/000024893/johnHolmes.jpg

tycker han är sjukt lik james franco
  • Yxskaft

Jag har favoriter bland båda könen. Speciellt en manlig skådespelare är bara wow *hänförd*.

Nu ser jag ju dock inte på "canal+-porr" utan det är annat än bara utseende som avgör för min del.

Svar på tråden kvinnor & manliga porrskådisar