• Evsi

BF Januari 2011, följas åt?

Hoppar in här, bf 2 januari.
    Fick ett missfall i v.19 nu för 3 månader sen så hoppas dte går som det ska denna gången.

Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Evsi

Håller tummarna för Hughme idag! Ser att jag ramlat bort från Bf listan. Sitter på tåget nu men jag kan fixa en separat vf tråd sen så är det lättare att hålla koll på alla nya :)

• Evsi

Jag är oxå 83a och väntar 3e barnet :)

• Evsi
    Natti83 skrev 2010-05-03 19:02:49 följande:
    Evis:Grattis vad kul =) Var det planerat?Jag ser att du har två pojkar, vi har två flickor så vi hoppas lite i smyg att vi får en pojke. Såg inte dig på listan, när har du bf?
    jag har ramlat bort fårn Bf listan...ska lägga till mig igen, har Bf den 2a 

Ja vi har 2 pojkar, så hoppas på en tjej nu. Men jag skulle haft bf nu 25 juni egentligen, men i v.19 upptäckte vi att barnet dött tidigt i graviditeten. Så vi har hoppats på plus igen nu i några månader. Men jag vågar fortfarande inte tro det är sant riktigt.
  • Evsi
    hughme skrev 2010-05-03 20:53:33 följande:
    fan.. vi börjar bli många här i tråden nu! jag vill sååå gärna stanna i den!! hoppas verkligen på bra hcg svar på ons.. är mellan hopp och förtvivlan just nu.. men hejar fortfarande på min stängda livmodertapp!! och att hon inte såg va blodet kom från.. grattis till alla nya som plussat också ! :D
    håller tummarna för dig!!!
  • Evsi

Jag har fått tid till inskrivning den 20 maj och jag kommer få göra ett vul redan i v.7

Jag är sååå nära på att säga upp mig från mitt jobb (fast anställd) och byta jobb..

men känns kanske lite väl vågat nu när jag är gravid..hmm

• Evsi
    Maluttis: Jag blev erbjuden ett nytt jobb igår. Men de vet inte att jag är gravid.
    och de visste jag ju inte själv när jag sökte. Men jag vantrivs frukstansvärt på mitt nuvarande jobb, men det är bra lön...hmm. men pengar är ju inte allt. Och det är ju ändå många månader kvar man ska stå ut om man stannar {#lang_emotions_undecided}

Om du vantrivs tycker jag du ska satsa på det nya, även om du inte får fast så kan dte vara värt det.

får jag fråga vad det är för typ av jobb?
  • Evsi

jag har INGA symtom alls... men nu har jag gjort flera test som visar plus {#lang_emotions_plus}

de andra 3 gångerna har jag vart sjukt trött i början.

Men nu äter jag iförsig Herbalife för att få mer energi och få i mig alla näringsämnen som jag (och bebisen) behöver... men känns ändå som jag inte är gravid...

Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?