BF Januari 2011, följas åt?
Hej hej!
Hoppar in i den här tråden... Är gravid i v. 12.
Har inte velat skriva tidigare förrän jag berättat för vänner och familj!
Hej hej!
Hoppar in i den här tråden... Är gravid i v. 12.
Har inte velat skriva tidigare förrän jag berättat för vänner och familj!
Som jag skrev i ett inlägg ovan så vet jag inte riktigt mitt BF eftersom jag alltid har oregelbundna menscykler. Därför skrev jag ungefärliga datum i listan.
Vet mera när jag varit på första UL:et den 12/8 i vad jag tippar på är i v.18. Bad om att få göra vul eftersom jag inte vet hur långt gången jag är men BM sa att man ska undvika att göra för många vul/ul eftersom strålningen inte är helt bra. Så jag får snällt vänta till mitten av augusti.
Så ni kan tro att jag längtar dit, haha.
Har förövrigt mått jättedåligt i 2 månader.
Konstant illamående sedan ca v. 4-5 från det jag vaknar tills jag går och lägger mig typ, har väldigt svårt vissa dagar att få i mig mat. Kämpar varje dag. Har spytt en hel del sista veckorna också. Äter Lergigan Comp mot illamåendet och det tror jag hjälper lite. Har även gått ner 4kg sista månaden. Mig gör det absolut inget, för jag tror ändå bebis får i sig det den behöver.
Hoppas verkligen det vänder snart, vet inte hur länge jag ska orka må så här. Och denna jävla värme gör allt värre, blä.
Någon mer i tråden som mått superilla/spytt en hel del en längre tid, eller är jag ensam om att ha mått jättedåligt nästan från början?! 
Ni som är längre gångna än mig i v.12 och har mått mycket illa/spytt, när började det vända och bli bättre?
Jag kan lägga till dig om du skriver ditt BF-datum.
Kul med någon mer i Södermanland.
Vart bor du?