Ellasario skrev 2010-05-08 16:56:38 följande:
Haha det är väl skönt att du inte har några symptom? Förutom en svullen lätt molande mage (svullnaden börjar gå ner nu) lite extra hungerskänslor och marginellt tröttare..så är det mina jävla tuttar som är jobbigast. De är redan stora, svullna och ömma och jag vill inte ens gissa på hur stora de kommer vara på slutet >.< Förra gången hade jag ett extremt illamående runt v14 tror ja, hoppas ja slipper det.. >.<
Mina bröst gör också väldigt ont och jag har börjat känna "äckelsmak" i munnen. Uch, hoppas att illamåendet uteblir eller blir mild denna gång för med sonen kräktes jag dagligen i 2 månader. Denna gång kommer ju illamående isådanafall inträffa när det är mellan 35-40 grader här...inget jag ser ifram emot.
Evsi: Vad skönt att du får tidigt VUL så att du kan slappa av lite sen. Bra att BVC lyssnar på dig och tar din oro på allvar. Här så går man ofta hos privat läkare och då får man vul redan vid första besöket och sedan UL vid varje besök. Med andra barnet så tror jag att det blir färre UL än första men runt 4 blir det nog.