• Anonym

smslån för oss med betalningsanmärkningar & skulder! Finns det??Kris hos oss nu vet vi kan betala tillbaka .

smslån för oss med betalningsanmärkningar & skulder!
    Finns det??Kris hos oss nu vet vi kan betala tillbaka .

• Svar på tråden smslån för oss med betalningsanmärkningar & skulder! Finns det??Kris hos oss nu vet vi kan betala tillbaka .
  • qwoxy

Men be om anstånd med någon betalning istället. Oftast kan du få till stånd sådant helt räntefritt om du hör av dig innan fakturan förfallit.

• Anonym (nehedu)

sms lån har räddat mej i nöden 2 gånger förra året STOR eloge till sms låns uppfinnaren

• Dripknot

TS

Om du har en ordnad ekonomi så är det ju förvånande att du efterfrågar lågvattenmärken i form av sms-lån.

Prata med fodringsägarna istället, även de du skjutit på räkningar hos tidigare. Och varför har du behövt skjuta på fler räkningar förra månaden om du nu inte kan skjuta på dem mer denna månad?

Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en man för att vara en far.
  • Anonym
    Dripknot skrev 2010-04-27 07:09:32 följande:
    TS Om du har en ordnad ekonomi så är det ju förvånande att du efterfrågar lågvattenmärken i form av sms-lån. Prata med fodringsägarna istället, även de du skjutit på räkningar hos tidigare. Och varför har du behövt skjuta på fler räkningar förra månaden om du nu inte kan skjuta på dem mer denna månad?
    För kan ej låna av ngn eller ksuta upp räkningen men ska ringa dem igen!

jag kan min ekonomi , jag undra vara om sms lån inget annat!
  • Dripknot
    Anonym skrev 2010-04-27 07:19:12 följande:
    För kan ej låna av ngn eller ksuta upp räkningen men ska ringa dem igen! jag kan min ekonomi , jag undra vara om sms lån inget annat!
    ??

Ha inte så bråttom, det är svårt att förstå vad du skriver om det bara blir pannkaka av dina meningar.

Om man kan sin ekonomi så har man inte med KF att göra.
    Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • Anonym
    Dripknot skrev 2010-04-27 07:30:09 följande:
    ?? Ha inte så bråttom, det är svårt att förstå vad du skriver om det bara blir pannkaka av dina meningar. Om man kan sin ekonomi så har man inte med KF att göra.
    men LÄS allting i tråden!
  • Anonym

Ja haft 2 problem då mitt x va spelmissbrukare ,  NU vet du det!

Men jag får betala för de misstaget eller MISSTAGEN!

Då blev de KF av detta!" Han gjorde SKITEN men jag får ha utmätning på min lön pga av det!

• Anonym
    Dripknot skrev 2010-04-27 07:30:09 följande:
    ?? Ha inte så bråttom, det är svårt att förstå vad du skriver om det bara blir pannkaka av dina meningar. Om man kan sin ekonomi så har man inte med KF att göra.
    Hur ska man göra när allt ska vara betalt & jag KAN INTE låna av någon?????

Skjuta upp & del betla funka inte ÖVERAALT! tror du inte jag FÖRSÖKER me dallt utom SNSLÅN!

tur ni är såå JÄVLA perfekta!
  • Anonym

Det enda jag FRÅGA var om smslån INGET annat!

• Anonym

Herregud, du har fått flertalet olika långivare att välja mellan nu, nu är det helt och hållet upp till dig vilken du väljer.

Ett tips är dock att kontrollera hur mycket din skuld på 3000:- växer om du exempelvis inte kan betala tillbaka nästa månad heller (mycket kan hända på en månad)

Och du, försök att ta det lite lugnt och inte hetsa upp dig så mycket.. ekonomi är ganska så känsligt för dom flesta och att en vuxen människa (som du själv) inte ens har en buffert för att klara ett underskott på 3000:- en månad är nått som folk reagerar över.

Så, ta ditt SMS lån, betala tillbaka det så fort du kan alternativt försök få någon att gå med på att du skjuter på betalningen en månad extra.

Sen sätter du av 5-10% av din nettolön varje månad så du har en buffert för framtiden så slipper du hamna i sådana här situationer igen (när du är färdig med KF vill säga)

Svar på tråden smslån för oss med betalningsanmärkningar & skulder! Finns det??Kris hos oss nu vet vi kan betala tillbaka .