Inlägg från: Ögonsten till M |Visa alla inlägg
  • Ögonsten till M

Skötbord till badkar

Hej,
    Sitter och kollar runt på skötbord och hittade en man kunde sätta på badkaret.
    I våran nya lägenhet så är badrummet tyvärr för litet för något skötbord.

Ville höra om någon av er har använt ett skötbord till badkaret? Fungerar dem bra. Tycker dem verkar lite läskiga :)

Alternativet är ju att ha skötbord i barnrummet, men tänkte att det borde vara bekvämare och vara nära vatten.

• Svar på tråden Skötbord till badkar
  • Ögonsten till M

Tack :) Känns lite tryggare och höra att det fungerat bra för andra

• Ögonsten till M

Vart har ni köpt era någonstans? Nått märke ni rekomenderar?

• Ögonsten till M
    Snuttjulla skrev 2010-04-26 12:43:09 följande:
    det är så smart med skötbord på badkaret, smidigt attha nära till vatten och tar ju ingen annan plats. det jag har är gammalt, mamma hade det till mig när jag var liten och  därför är det gammalt imodellen, som gör att de inte går att fälla upp. Antingen tar vi bort det när det ska badas, men mina barn älskar att bada "i grottan" som de säger...
    Thihi va söta :) Så underbart med barns härliga fantasi!
  • Ögonsten till M
    Kakmonster skrev 2010-04-26 15:06:43 följande:
    Tvättbjörne, finns på bla Babyland, ca 800 kr fr den man inte kan fälla upp, men det finns flera annonser just nu på blocket ser jag!
    aaa det låter ju bra. Inte så farligt dyrt. Är ju ingen bråska för oss än. Då jag inte blivit gravid än.{#lang_emotions_smile} Men man är ju så ivrigt och börjar redan kolla på grejer till den lille {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Skötbord till badkar