Inlägg från: TheSunshine |Visa alla inlägg
  • TheSunshine

Här kommer jag som första lilla medlem på Bf-listan. Lägg in dig där du hör hemma och skapa gärna fler månader om du inte hittar din bf-månad!

November 2010

December 2010
    Anna TheSunshine 29 december

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari

Februari 2011

Kan inte få rätt på de...kan du fixa så de blir rätt??!

♥ BF 29/12-10 ♥
  • TheSunshine
    kajsalisa skrev 2010-04-26 20:22:58 följande:
    Fixar till den senare Anna. Surfar via telefonen just nu så det är svårt. Välkommen hit du också Röntgensyrran. Såååå, hur mår ni tjejer? Känner ni er gravida?
    Jag känner mig super gravid än förra gången...

- mår ila från & till hela dagarna
    - trött (kommer mest på em/kväll)
    - känner lite i magen som typ värk
    kajsalisa skrev 2010-04-26 20:38:05 följande:
    Förresten så har jag pratat med Barnmorskegruppen här i Gbg idag och har fått tid för hälsosamtal 12 maj redan. Sedan är jag inbokad igen 10 juni för inskrivning och ul. Skitlångt kvar till dess känns det verkligen som. Hur ska ni göra? Landstinget eller privat?
    Jag har med fått tid till hälsosamtal 5 maj, ska få min tid för inskrivning på hälsosamtalet..ska boka in ett vul snart med...
    ♥ BF 29/12-10 ♥
  • TheSunshine
    kajsalisa skrev 2010-04-27 17:18:21 följande:
    Gaaaaah, så trött jag är. Helt sjukt hur snabbt några små hormoner kan ställa till det i kroppen...
    Ja jag håller med! E med trööött, men ska ut & gå med en tjejkompis senare som med är gravid..hihi...måste ju hålla igång så man inte går upp mer än vad man gör..
    ♥ BF 29/12-10 ♥
  • TheSunshine
    kajsalisa skrev 2010-04-27 17:57:06 följande:
    Hur har ni tänkt göra när det kommer till att berätta för vänner och familj om graviditeten? Hur gjorde ni förra gången? Antar att situationen är lite speciell för dig Röntgensyrran med tanke på ditt jobb?! Vi kommer berätta för familj och närmaste vännerna efter ul v 10-11. Två veckor senare har jag "sommarlov" och kan alltså vänta med att berätta på jobbet till augusti om jag vill. Chefen får nog reda på det efter ul också när jag tänker på saken...
    Vet inte alls när jag ska berätta för familjen men de allra närmsta vännerna vet...men vä'ntar nog ett tag till iaf..
    ♥ BF 29/12-10 ♥
  • TheSunshine
    pixerpie skrev 2010-04-27 18:49:10 följande:
    Tja... vet inte om jag är så säker längre... Har en knappt antydan på CB nu i kväll... Shit, vad deppig jag känner mig... Blä...varför väntade jag inte tills imorgon...
    Inte?! Var deär inget pluss på testet??
    ♥ BF 29/12-10 ♥
  • TheSunshine

Oj vad ni skrier här i tråden {#lang_emotions_smile}

Kan berätta lite om mig själv: Jag fick missfalll 24/12-09, min första graviditet.
    NU har jag plussat igen & går in i v 6 imorgon... {#lang_emotions_laughing}

Vi har än så länge bara berättat för de allra närmsta vännerna, vår familj ar vi inte berättat för än, där tänkte vi vänta till iaf v 12 om vi kan {#lang_emotions_tongue_out}

♥ BF 29/12-10 ♥
  • TheSunshine
    pixerpie skrev 2010-04-28 21:24:01 följande:
    Jag blöder... är nog ett till mf på g... F-n, f-n,f-n!! Har sjukanmält mig imorgon- samt pratat med gyn... men det är ju inget de kan göra... Föra mf v 5+1 denna blir v 4+6... Visst det är tidigt, men har ju ändå hunnit ställa sig in på graviditet... Har känts i hela kroppen... i em avtog bröstspääningarna och i kväll började jag blöda... Får väl hoppa tillbaka i den gamla tråden!
    Nä vad tråkigt! Tänker på dig!! {#lang_emotions_flower}
    Mini Söderling skrev 2010-04-28 21:51:09 följande:
    Hej på er tjejer Tänkte hoppa in här om det är okej är i vecka 4plus 2 beräknad till 2 jan 2011 Har haft två missfall efter varandra och är skit rädd för att även detta ska sluta i ett , försöker säga till mig själv att inte tänka på det men lätt är det ju inte . Pixan läste just om dig håller mina tummar för dig .
    Klart du får vara med här! {#lang_emotions_smile} ja tänk inte på de....jag har blivit lugnare nu...men sen går jag hos kurator & pratar med...
    rontgensyrran skrev 2010-04-29 08:38:26 följande:
    Välkommen Maris och Mini, Mini skriv gärna in dig i BF listan :) Aldrig kul med mf/ma, men hoppas att det går vägen för oss alla. Just nu känner jag inte så mycket symptom mer än molvärk och ibland lite lätt illamående. Men inget i tuttarna. Jag vill ha ömma bröst med!!! Känns som det är ett bra tecken samt det gör ju inget om de blir lite större hahahhaa :P
    Jag har inte heller ömma bröst men mår destu mer ila & känner att livmodern växer..kände inget alls sist....
    ♥ BF 29/12-10 ♥
  • TheSunshine
    Mini Söderling skrev 2010-04-29 10:51:43 följande:
    Hej igen hur skriver jag in mig i listan ? Ha ha har inte heller öma bröst men är på dom lite då och då och känner efter , man e ju rolig :) Blöder du rött eller brunt ? jag har blödit med alla mina graviditeter både dom som blivit mina älsklingar men också dom som blivit missfall
    Du kopierar bara listan in i ett nytt inälgg & skriver in dig där {#lang_emotions_smile}
    ♥ BF 29/12-10 ♥
  • TheSunshine

Kan ju vara lite kul att se hur länge vi försökte också tänkte jag :)

{#lang_emotions_gravid}Beräknad förlossning{#lang_emotions_gravid}

November 2010

December 2010
    Maria204 24 december
    Maria A 78 24 december
    WeWant 25 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)

No way 28 december

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)

Februari 2011

♥ BF 29/12-10 ♥
  • TheSunshine
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-04-29 22:26:16 följande:
    Hej igen tjejer och hej nya nya tjejer oxå! vill inte riktigt skriva inmig på listan ännu men undrar hur ni mår?? Jag har inga som helst symtom eller spända bröst? hade sjukt ömma bröst långt innan jag plussade förra gången samt mycket mer molvärk... Hur är det för er? Kramar!!
    heeej! {#lang_emotions_smile}
    Jag mår ila & är trött....de e väl mina symptom & att jag känner när livmodern växer...
    Känner du inget lr?
    ♥ BF 29/12-10 ♥
  • TheSunshine
    {#lang_emotions_gravid} Beräknad förlossning {#lang_emotions_gravid}

September 2010
    MB73 24 september (1a försöket efter MA)

November 2010

Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)

December 2010
    Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
    Lallan 23 december (ma v11, mf v 14)
    Pyret12 24 december
    Maria A 78 24 december
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)
    cat79: 30 dec (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Mami82 6 januari (2:a försöket efter MA jan-10)
    Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    Daniela01, 14 Januari (2mf och 1ma, 6:e försöket efter senaste MA)
    misslouie 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)

Ändra lite på mitt namn....shit vad många här är nu...har inte varit här inne på jätte länge. Hur mår ni alla? Kraaam på er!
    ♥ BF 28/12-10 ♥
  • TheSunshine
    Alicias skrev 2011-10-24 19:56:51 följande:
    Jag plussade idag. Exakt en månad efter att jag plussade förra gången (slutade i mf). Känner mig dock orolig. Har bruna flytningar och mensvärk/molvärk. BIM på fredag. Jäkla ovisshet det här. 

Håller tummarna :)
    Julia - Min solstråle ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma