• WeWant

Plus igen efter mf/ma

Hejsan, hoppas in här.. Fixa inte det med BF listan... Men är plussat i veckan och har BF den 25december.. Hade MA i vecka 14 runt jul förra året. Men hoppas på ett mycket bättre slut detta året =)
    känner ni nån skillnad än från förra gången ? Kanke är för tidigt än .. Är det erat första barn ?
    Kram på er !

• WeWant

Var hos min barnmorska idag på ett litet hälsosamtal, inte längesen vi var där sist men jag ville ha boken igen som vi slängde när ma kom..
    Jag frågade om man få göra ett ultraljud eller Vul, men hon sa att de var tok för tidigt ännu.. Jag tänkte mer runt vecka 8 eller nått.. Jag vill ju inte gå 14 veckor igen och sen blir allt pannkaka ännu gång. Men hon vägrade. Jag skulle minnsann vänta till Nupp testet. Om jag nu ville göra det..
    Får eller kan man inte få göra ett vul? Eller måste jag gå till privat då? Kostar det isåfall?

Blev så himla lack på kärringen. Ingen försåelse alls, men den här gången kommer de gå bra ska du se. "Ät dina vitaminer och fisk hundra gånger i veckan så går det bra". Lätt för henne o säga !  *morr*

• WeWant

Försvinner från denna gruppen. Missfall imorse.. Lite bruna flytningar, men symtomerna som onda bröst försvann under natten.. Bara väntan attt de ska komma igång och starta på ny kula. Tredje gången gilt !

Lycka till allesammans ! Kramar

• WeWant
    rontgensyrran skrev 2010-04-30 15:58:48 följande:
    Hoppas det är en nidis!! Tråkigt att du ska behöva uppleva det en gång till Men jag håller tummarna för att mf uteblir och bebsien mår bra!
    har fortfarande bara lite bruna flytningar, bara pyttelite färst blod. Men kvinnokliniken gör inga vul så där tidigt. Bara o vänta och så. Förrväntar mej ingenting.. Vill bara allt ska börja så att jag kan jobba på måndag igen, har varit hemma denna vecka med förkylning >.<
  • WeWant

{#lang_emotions_gravid}Beräknad förlossning{#lang_emotions_gravid}

December 2010
    Maria204 24 december (2:a försöket efter MA)
    Maria A 78 24 december
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    Mini Söderling 2 januari
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    Februari 2011

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma