Inlägg från: Mini Söderling |Visa alla inlägg
  • Mini Söderling

Plus igen efter mf/ma

Hej på er tjejer
    Tänkte hoppa in här om det är okej är i vecka 4plus 2
    beräknad till 2 jan 2011
    Har haft två missfall efter varandra och är skit rädd för att även detta ska sluta i ett , försöker säga till mig själv att inte tänka på det men lätt är det ju inte .
    Pixan läste just om dig håller mina tummar för dig .

• Mini Söderling

Hej igen
    hur skriver jag in mig i listan ?
    Ha ha har inte heller öma bröst men är på dom lite då och då och känner efter , man e ju rolig :)

Blöder du rött eller brunt ? jag har blödit med alla mina graviditeter både dom som blivit mina älsklingar men också dom som blivit missfall

• Mini Söderling

vad är detta hälso samtal för något ?

• Mini Söderling

Hej tjejer
    Jag lyckats inte lägga till mig på listan , någon som kan hjälpa mig ? 2 jan :)

• Mini Söderling

Hej igen
    jag tänkte på det här med vi som inte går på hälso samtal , vad ska man undvika i början tills man blir inskriven och får mer info ?
    Jag har en dotter född 98
    och tvillingar födda 04
    och jag tycker det ändrar sig från gång till gång vad man bör undvika att äta tex .
    Kramiz på er

• Mini Söderling

Tack snälla röntgensyrran som hjälpte mig in i listan :)

• Mini Söderling

Vist är det märkligt att det finns människor som kan se eller känna på sig när någon är gravid "helt otroligt"
    Jag bad gubben köpa ett grav test på vägen hem , har ju så svårt att förstå ännu, i dag stod det gravid och vecka 2-3 gjorde mig glad för sist tod det 1-2 och det borde ju betyda att det finns mer hormon nu :)
    Hoppas alla får en skön fredag

• Mini Söderling

Hej tjejer
    det var någon som skrev om humöret , och mitt humör e inte på topp har sämre tålamod (jobbar med människor) blir lätt trött och irriterad (familjen märker av detta )
    Jag har som molande "mens växt värk" och kissar såååå ofta .

Kul att vi har blivit flera välkommna !!!
    På tal om tidigt ultraljud jag ska till min gyn vecka 7 och då kommer jag göra ett den 17 maj.
    Jag har pco och har fått hjälp av gyn med hormontabletter så det är därför jag ska dit på koll .
    Kram på er

• Mini Söderling

Oj va många vi blivit ! va kul!
    Jag bor i stockholm har jobbat hela helgen och är så trött riktigt svårt att orka med familjen :)
    Vet inte hur det är för er jag är bara i vecka 5 men min sexlust är som helt bort blåst .
    Ni som är runt samma vecka vad har ni för symtom ?
    Kramiz på er

• Mini Söderling

Hej

Ja bara hoppas att det går vägen för dig ändå , jag har blödit med alla mina graviditer både dom som gått vägen och dom som blivit missfall , fast du sa att du har känt dig det på dig och så har det nog varit för mig med men håller mina tummar, vilken vecka är du i nu ?
    jag har blivit så rutten i magen riktigt pinsamt på jobbet , jag är en sådan som aldrig gör nr 2 på jobbet men i dag gick inte ens det att hålla hah ha  ....

• Mini Söderling

Hej på er
    Ni som fått 3 plus på test vilken vecka är ni i nu?
    Jag har berättat för en kompis som bor en bit bort och en tjej på jobbet ingen mer än så länge, men har ingen direkt plan på hur länge vi ska vänta .
    Just nu väntar jag bara in den 17 maj då jag ska till min gyn och göra tidigt ultraljud, vilket jag får eftersom hon hjälpt mig med pergotime.
    Sist jag blev gravid kände jag mig gravid blöde inte men när det kom till vecka 7 och ultraljud så hade allt stoppat där inne och jag fick en chock , eftersom jag vid alla tidigare missfall fått blödningar .
    Just nu tycker jag det jobbigaste är att jag har ett sånt jävla humör !!!!

• Mini Söderling

Hallå va många vi blivit , va härligt !!!
    Blir lite avis när ni går in i vecka åtta i dag , varje dag e ju en dag längre fram och så här i början går det ju såå segt.
    själv är jag i 5+6 i dag .
    Är det någon som har någon bra ide om vad jag ska skylla på nästa helg när jag ska ha 30års kalas och alla förväntar sig att jag ska dricka, vill inte berätta ännu och vet inte vad jag ska hitta på för orsak.
    Någon som har någon bra ide ?

• Mini Söderling

Tyvärr får ni plocka bort mig från listan (vet inte hur man gör)
    jag fick ont på höger sida i dag åkt till gynakuten och dom kunde inte se någon graviditet alls ..... och det borde ju synas så det är ett tidigt missfall igen tredje på rad :(
    Är både ledsen och arg .
    Lycka till till er andra !

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma