lilla snöflingan skrev 2010-05-02 12:15:38 följande:
Hejsan! Jag är gravid, tror jag, eller vet, fast jag inte riktigt vågar hoppas. Fick MA i vecka 12 i början på mars. Trodde jag hade bearbetat det ganska bra, men nu känns det mesta bara tungt. Plusen är så svaga (titta gärna i mitt galleri) och av någon anledning har jag just nu väldigt svårt att tro att allt ska gå vägen. Förra gången jag plussade började tankarna direkt med hur allt skulle bli när vi skulle få barn. Nu känns plusset bara som början på en lång resa, jag vet att det är så mycket som kan gå fel och så långt kvar tills jag har min bebis. Jag vågar inte riktigt se mer än några veckor fram. Jag har världens humörsvängningar (som jag vet delvis beror på att jag är gravid) som gör att jag gråter och är ledsen, är glad och lycklig och deppig om vartannat. Jag önskar att jag kunde känna mig lika glad som jag gjorde förra gången jag plussade, kan ni hjälpa mig?
Mina tester är denna gravideteten svagare än vad de var i förra som slutade i MF, vecka 14. Då plussade jag svagt BIM-5 denna gången plussade jag svagt BIM-2 och inte förens idag tycker jag att testerna har blivit mycket starkare!
Det kan ju vara olika när ägget fäster och är du innan BIM så kommer det bara att bli starkare!!