Plus igen efter mf/ma
Hej, jag hoppar in här om det är okej! Gravid i sjätte veckan efter två missfall (v6 och v14) det senaste året. Hoppas hoppas att det går bättre denna gången.
Hej, jag hoppar in här om det är okej! Gravid i sjätte veckan efter två missfall (v6 och v14) det senaste året. Hoppas hoppas att det går bättre denna gången.
Beräknad förlossning
November 2010
December 2010
Maria204 24 december
Maria A 78 24 december
WeWant 25 december
Anna TheSunshine 29 december
Januari 2011
Kajsalisa 2 januari
Februari 2011
Idag går jag in i vecka 7
Jag är superglad för varje vecka som går bra. Trötthet och ömma bröst är det enda jag känner av graviditeten än så länge.
Kommer ni göra ett tidigt VUL? Jag har inte bestämt mig än, jag kommer inte att få göra det på sjukhuset utan i så fall blir det att söka privat.
Trevlig helg på er alla!
Jag började blöda ikväll
Är väl ytterligare ett missfall på g, har haft två det senaste året. Känner mig både jätteledsen och skitförbannad. När ska det vara vår tur egentligen?
Lycka tíll alla níi andra!
Inte du också lilla snöflingan! Jäklans skit!
Med mig är det fortfarande detsamma, inget blod sen i lördags men bruna flytningar varje dag. Idag ringde jag till barnmorskan och bokade in första mötet, det där hälsosamtalet som jag nu ska på för tredje gången det senaste året. Jag går ändå, dels för att det kan vara skönt att prata av sig lite och dels för att de ville ta ett blodprov så tidigt som möjligt eftersom min mamma har någon sköldkörtelsjukdom. Försökte både där och hos gyn att få komma på ett vul pga blödningarna men det fick jag inte :(
Så ännu vet jag inte om det är missfall på g eller om jag kan njuta av att vara gravid... funderar på att söka privat och få ett vul, men vi får se.