Inlägg från: Pyret12 |Visa alla inlägg
  • Pyret12

Plus igen efter mf/ma

Hej!! Här är en till som är gravid  efter två missfall! Är nu i v 7 + 2, tiden går så långsamt....ska på vul på tisdag för att se att allt är som det ska!!!Längtar efter att se den lilla!

• Pyret12

Roligt har du också beräknad förlossning på julafton??

• Pyret12
    kajsalisa skrev 2010-05-10 19:35:59 följande:
    Hej å välkommen Pyret. Skriv gärna in dig på vår bf-lista. Första barnet?
    Tack!! Blir andra barnet har en liten tjej på två år...
  • Pyret12

Hej tjejer!! Kan inte ni hjälpa mig så att jag kommer in på listan, förstår inte hur man gör...Har BF 24 december.
    Har äntligen börjar må lite illa..ser det som ett gott tecken! Man är glad för alla nya symptom som kommer...

• Pyret12

Måste nog dra mig ur denna tråd! Var på vul i tisdags vilket visade att jag till 99 % fått mitt tredje MA, ska dit på tisdag igen för en extra kontroll innan åtgärd sätts in. Verkar som det dött i vecka 6-7, trist att man fortfarande mår illa och har ömma bröst!! De positiva är väl att man nu ska utredas! Lycka till alla....

• Pyret12
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-23 21:07:41 följande:
    Nu verkar det vara slut på tårar och jag kan se vad jag skriver.Tyvärr så fungerade det inte med era tummhållningar. Inget hjärta som slog och det verkade som att graviditeten stannat för någon vecka sedan.... Ska tillbaka på fredag för att se om något har hänt annars så väljer jag nog skrapning...Känns som om någon har öppnat ett hål under mina fötter och jag bara famlar runt just nu.  Jag som var så säker på att denna gången skulle vi få våra lilla bebis men icke...
    ÅH stackars er!! vet hur jobbigt det är, har precis fått mitt tredje MA ska dock på extra koll på tisdag innan åtgärd...Hoppas att man får välja skrapning, hade jätte jobbigt med cytotec senast. Skickar många styrke kramar till er!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma