-
-
Grattis Iallan!! Gud va kul med två :) Vilken vecka är du i?
-
nu kanske det blir en upprepande fråga, men en kompis har sagt till mig att fråga min bm om progrestron (då jag har haft ma/mf tidigare). Men jag har inte riktigt förstått hur det funkar? är det en spruta? eller är det en kräm? piller?
-
jag undrar om det är någon som har kännt lite kramper i magen (den övre delen?) jag har fått det lite av o till idag. idag var jag hos barnmorskan och tog vul (och det såg bra ut, fast det var för tidigt att se ngt vecka 5+3) men sen senare idag så har jag fått kramper i övra delen av magen. och blir lite orolig för det? :/
-
cat79 lycka till på vul imon!! Det kommer gå jättebra!!
-
absolut! jag kom på mig att längta efter lite "åh jag mår så illa att jag kommer spy" symptom, för då vet jag att allt är bra..
-
Ett stort grattis!!! Vilka underbara nyheter! Nu ska de stanna kvar!!!Lallan skrev 2010-05-24 14:25:39 följande:Var på mitt privata vul idag som jag bokat för ett tag sedan (var ju visserligen bara knappt två veckor sedan jag var in akut men men ), allt såg bra ut och det var fortfarande två stycken! Fortfarande några veckor kvar tills det gick snett förra gången men börjar ändå hoppas på att det ska gå bra nu. V 9+3 idagDenna gången kommer det gå jättebra!! Håller alla tummar och tår för dig på torsdag :)Bjornis skrev 2010-05-24 14:57:45 följande:Å, fick ett ryck och sökte på 9 weeks ultrasound på youtube. Såg massa söta bebisar vinka till sina föräldrar och så råkade jag klicka på en som inte var lika rolig. Pappan hade tagit upp mobilen eller nåt för att filma sina tvillingar (säkert i v 10 eller 11, såg rätt stora ut) och läste i texten nedanför klippet att de gått igenom ma:n 2 ggr innan så man hör hur de båda säger: "please tell us it's heartbeats". Men så hittar inte läkaren några. Att jag inte störtbölar nu är ju helt otroligt men jag försöker hålla mig på gott humör. Bara minns hur det kändes. Den tomheten. Sorry om jag drog ned er här. Men behövde bara ventliera... Är så rädd inför torsdagens vul och maken vill helst inte prata om det. Han är nog nervös så det förslår han med. Men likaväl som jag planerar in att jag kring årsskiftet ligger och snusar nyfödd så tänker jag igenom hur lång tid det kan ta innan vi får utredning och om det blir IVF om detta går åt skogen... Lite depp från min sida. Kommer inte hinna deppa på ett tag nu så tar detta som en engångshändelse! -
jag hade oxå en dröm om att jag fick mf, för några dagar sedan. Sedan så har jag börjat fundera lite över vad drömmen betyder? Att det är ngt man går oroar sig för? eller att det är ngt som inte står rätt till? Eller så oroar jag mig bara oerhört mkt i onödan?
-
Ett stort grattis till vul :0) Jag ska dit nästa vecka och jag hoppas på en lika underbar bild :)rontgensyrran skrev 2010-05-26 06:31:16 följande:Tack alla sötnosar! Jo underbart it is! Känns som om solen skiner lite extra på mig just nu. Fast man vet att det ändå inte är någon garanti så är det väldigt svårt att hoppas på annat än bebis i januari. Speciellt nu när man fick se den underbara lilla ostbågen! Vem är näst på tur med VUL? Vad det inte nån på torsdag eller fredag om jag inte minns fel?Kram -
Grattis Bjornis!!! Vilka underbara bilder :)
Beräknad förlossning