Plus igen efter mf/ma
Jag plussade i söndags, nästan exakt ett halvår efter mitt MF. Har ett barn sedan tidigare. Känner mig någonstans mellan apatisk och skräckslagen. Ringde min BM idag, vi hade en överenskommelse sedan jag fick komma dit på samtal efter mitt MF att jag skulle höra av mig så fort jag plussat. Vi bestämde att jag ska komma dit på ett samtal (inget annat än samtal) nästa fredag och sedan inskrivning under andra halvan av juli. När jag var på uppföljningssamtal efter mitt MF sa hon att jag kunde få VUL tidigt om jag ville vid ev. kommande graviditet men det sa hon inget om idag. Vi får se vad hon säger på fredag, skulle kännas skönt med ett tidigt VUL vad det nu en visar (och vad än som händer efter).
Till er övriga som är skäckslagna kan jag säga att jag hade bruna flytningar vid två tillfällen när jag väntade min dotter men det gick ju bra. Sedan hade jag det förra graviditeten också men efter några dagar övergick det till färskt blod och sedan slutade det i MF. Så det kan ju vara väldigt olika.
Känner mig illamående (men är ju bara i början av vecka 5). Kan det vara grav eller är det något annat? Känner mig konstant åksjuk och har gjort det igår och idag (värre idag än i går). Det har jag varit vid tidigare grav också men då mycket senare.