Inlägg från: NinniNinna |Visa alla inlägg
  • NinniNinna

Plus igen efter mf/ma

Hej allihopa
    Jag funderar på att hoppa in här en stund om det är ok... Behöver någonstans att noja och jag vet knappt var jag ska ta vägen. Vill inte hoppa in i någon tråd där alla ha kommit långt och allt går bra, så jag skulle gärna vilja lufta min oro lite här om det är ok?

Jag har haft två ma och har kämpat med att bli gravid och få barn i totalt 3 år nu. Nu är jag gravid för tredje gången och istället för att bli glad över plusset i lördags, så är jag bara orolig. Jag känner efter heeeela tiden och blir livrädd då något symptom minskar. Det är lååångt kvar till v 12.. jag kommer att bli galen om jag sla fortsätta så här...

Inga: känner igen dig från 30+ tråden, som jag tjuvläser ibland Flört Förstår din oro... Har du varit på något tidigt vul?

• NinniNinna

Inga: Tack! Hihi, ja, om jag hittar den kuren, så lovar jag att säga till dig också Skrattande Ja, visst borde jag ha statistiken på min sida nu, men det verkar inte bita på min oro i huvudtaget. Precis som det inte minskar oron ett dugg att det går bra för andra i samma situation. Konstigt det där....

Vul den 29, då ska jag hålla tummarna!  Visst var det du som hade ringt sjukhuset och frågat om afrikansk dans...? Varför rådde de dig att inte gå och dansa? Känner mig kluven när det gäller träning den här gången. Har skippat all träning sedan jag började misstänka att jag var gravid, men tror nog egentligen det är överdrivet försiktigt. Hur gör du?

• NinniNinna

Inga: ja, då förstår jag. Jag har egentligen aldrig tränat hårt, men jag tror nog även jag ska ta det lugnt med tränngen ändå. Man kan väl se det här som en liten paus från att vara duktig Flört

Sommaren 2005: ja, visst har jag oddsen på min sida, men det är skrämmande ändå. Skönt att du blev ordentligt kollad och att allt såg bra ut! Grattis till v 9 också. Själv är jag bara i v 5, går snart över till v 6, men det är lite svårt att veta exakt pga av olika saker den här gången. Ska du ha några fler vul?

Glad midsommar allihopa!

• NinniNinna

Inga: jag tillhör ju egentligen inte tråden, men jag tittar bara in och skickar ett stort grattis till dig!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma