Inlägg från: Mammatilldig |Visa alla inlägg
  • Mammatilldig

Plus igen efter mf/ma

Blev gravid ganska snabbt jag med utan att jag hade räknat med detta.
    Ma ägde rum 15 dec v 8+ och jag slapp skraningen men jag fick bli undersökt några ggr innan dom verkligen beslöt mig att inte skrappas.
    Jag blödde 7 dagar normal mens efter MA och första mensen kom 29 jan igen 7 dagar som normala men sen var den borta 1 månad i feb och kom igen 10 mars igen normala 7 dagar och sen fick jag en flytnings blödning enligt bm en till men kost mens i 6 dagar och sen ägglossningen 1 april fast ajg inte då hade sex.
    Och sen blev jag gravid

• Mammatilldig
    Mamma till W skrev 2010-08-09 17:30:53 följande:
    Angående flytningar. Jag har MASSOR! Har blivit så mycket att jag nu måste ha trosskydd på mig. När jag upptäckte att det var mycket trodde jag att jag kissade på mig för var alldeles blöt på insidan av låren. Så nu är det trosskydd ALLTID, dock luktar det ju inte lika gott eftersom det stänger in...

Det kommer gå bra för er "nygravida". Inga fler mf eller ma! De är bannlysta i den här tråden!
    Haha som mig då men flytningar hade jag då jag fick ett + det har jag fortfarande varje dag har jag trosskydd
  • Mammatilldig

Har någon i samma vecka som jag fått kraftiga jobbiga sammandragningar redan ?

Jag hade det för ca 2 dagar sen på morgonen började det med diarre och molvärk i magen och ryggen var om och varm hämskt jobbigt men nu  e det bättre.

• Mammatilldig
    Längtan efter liten skrev 2010-08-09 21:20:09 följande:
    jo fast mina är inte vita eller genomskinliga som alla andras.. utan mina är ljus bruna beiga...
    Mina är inte bara genomskilninga utan gul bruna med och min bebis sprakar på i min mage varje dag och nyss med
    Jag skulle ha massa mf då som majabaja skrev.
    Ett mf är inte tecken på flytningar eller färgen utan det kan vara mkt.

Det kan vara vanligt det kan vara katerier i underlivet svamp osv men inte mf eller ma bara för detta gumman..
  • Mammatilldig
    färnik skrev 2010-08-10 08:56:24 följande:
    ...å mina missfall har alltid börjat med smärta, aldrig med blödning, hittills...
    Det kan vara något annat.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma