Plus igen efter mf/ma
H.E.R.R.E.G.U.D!
I två dagar har jag fått spökstreck efter testets utgångstid, men idag kom det upp streck upp efter 4-5 minuter, alltså inom giltig tid. Kolla in bilderna i mitt galleri, jag är så chockad att jag darrar.
H.E.R.R.E.G.U.D!
I två dagar har jag fått spökstreck efter testets utgångstid, men idag kom det upp streck upp efter 4-5 minuter, alltså inom giltig tid. Kolla in bilderna i mitt galleri, jag är så chockad att jag darrar.
odd, vilken vecka är du i nu? du måste ha kommit långt in i andra trimestern?
Mina symptom hittills är TRÄNINGSVÄRK i bröstmuskeln upp mot armhålan, samma som sist. Jag smakar även APA i munnen. Och så mår jag svagt illa. Men hej och hå, jag är så glad ändå
Ja haha Happiness, du var den första som trodde att jag var gravid - förstapriset går til dig!
Det var så sjukt. Första dagen kom det svaga strecket efter en timme. Andra dagen efter en halvtimme. Tredje dagen efter en kvart. Då gav jag upp och tänkte att vafaaaan, det blir aldrig ngt plus inom utgångstiden. )Förra månaden fick jag ett svagt streck efter utgångstiden men var inte gravid)
Och så idag, vad hände liksom??? Strecket kom efter 5 minuter! Jag blev så himla paff, jag trodde aldrig att det skule bli plus!
Nu kommer snart mannen hem från jobbet och jag har skrivit BAMBINO på magen med tusch. Tänkte säga att jag har ngt konstigt utslag på magen, kanske kan hankolla på det....!
(Orkade inte köpa ngn bulle att lägga i ugnen, jag är hemma och är så himla förkyld.)

tack för inläggen, de värmde :)
jo det verkar tyvärr så att barnet måste tas bort :( jag läste att i ytterst sällsynta fall då kunde det bara sluta med en knuta på halsen som man kunde ta bort efter födseln, men oftast innebär det att barnet har ett eller flera fel på sig.
sen så var det lite fostervatten oxå, så det ser dystert ut..