Plus igen efter mf/ma
Hoppar gärna in här om jag får....fick mf i januari i år...och fick idag ett efterlängtat plus! kan knappt tro att det är sant...=)
Hoppar gärna in här om jag får....fick mf i januari i år...och fick idag ett efterlängtat plus! kan knappt tro att det är sant...=)
tack! Flera här som precis plusat....??
Tack vad snälla ni är!! Hur mår ni andra här? Jag känner mig förvånansvärt normal..förutom att brsöten är lite ömma...men inte lika som sist...o förra gången försvann allt mitt godissug och cola sug...men nu känns det som vanligt...=( Annars var ju det positivt..Men illamående4t kan ju komma...är ju fortfarande alldeles för tidigt att ta ut något än....=) men det känns iaf bra!!
Tackar alla! Känner mig varmt välkommen hit...hur upplevde ni det när ni blev gravida igen...tyckte ni det kändes som första gången? eller kände ni er mer oroliga? eller lugna att denna gången går det vägen? Jag har lite blandade känslor...=)
Jobbigt med foglossning..men skönt att bebisen mår bra...
Förra gången jag var gravid sa jag hela tiden..vi får väl se hur länge den stannar...o jag kände aldrig att jag nog skulle bli mamma ledig och få bebisen...så jag kände väl på mig...nu känns det bättre på nåt konstigt sätt...
usch vad en del råkar ut för många mf och ma...jag hoppas jag klarar mig ifrån fler..iaf nu..känns som tiden sniglar sig fram så här i början...
Vilka veckor är ni andra i som är här? var ni oroliga/nojiga i början? Fler som har/hade ömma bröst..när försvann det i så fall? I min förra graviditet försvann det ca 1 vecka innan mf så när det försvinner kommer jag bli nojjig...
tack vad bra...kommer nog iag känna oro när det avtar...haha...fast föra gången var det som jag kände på mig att den inte levde längre...svårt att förklara...=( Men nu känns det bra...iaf än så länge...är ju bara i början...så väntan känns lång...