kajsalisa skrev 2010-11-24 11:13:19 följande:
Hej tjejer!
Är dålig på att skriva, men läser allt ni skriver. Det finns mycket att kommentera, men jag får nog nöja mig med senaste tidens inlägg. Minnet är bra men kort...
Tejj: Fantastiskt, underbart kul att du har plussat igen. Håller tummarna så hårt jag kan att det ska gå vägen den här gången...
Färnevik: Hoppas att allt är grönt hos läkaren idag. Bra att du kollar upp det tycker jag...
annaj84: Skööönt att allt såg bra ut. Det är en sån grym lättnad när man får bekräftat att pyret mår bra därinne...
Hoppas att alla ni andra mår bra också. Stor kram till er!
Ego: För mig händer det inte så mycket och massor på en gång. Tiden går supersnabbt, halvvägs in i v 35 nu, och jag mår fortfarande bra. Plutten därinne sparkar (eller kör friskispass snarare) så det står härliga till och det märks att det börjar bli trångt. Sparkar ju skithårt emellanåt...
Flyttlasset till nya lägenheten går på lördag, bil är köpt förra veckan och barnvagnen har kommit, men är inte uthämtad. Längtar sååå till att få installera mig i nya lägenheten och börja göra iordning babyrummet...

Imorgon är det dags för besök hos bm igen. Alltid lika spännande att se hur plutten därinne mår och hur mycket man har växt sen sist...
Tack!!! Efter många månaders väntan blev det äntligen vår tur igen.... måtte den bara stanna där inne nu.... efter 1.5år med endast 2 chanser till att bli gravida, så har vi blivit det oxå... men usss vilken väntan det har varit....
Hur mår du nu då o hur långt gången är du???