Plus igen efter mf/ma
Åhhh...håller tummarna att allt är ok Sugar! 
Åhhh...håller tummarna att allt är ok Sugar! 
Visst är det skönt att ha dopplern när man har gått igenom det vi har gjort. Kände direkt när jag läste ditt inlägg att Åh Nej!!! inte MF...hade inte en tanke på att det kunde vara ofarligt...man är helt skadad efter så många MF
. Vi har gått igenom ungefär detsamma och är nästan lika långt gångna...jag identifierar mig väldigt mycket med dig och känner med dig.
Kramar på dig Sugar!
Hej,
Kommer inte ihåg om jag varit in och skrivit i denna tråd tidigare men läser den kontinuerligt. Jag har/hade oxå en cysta (nånstans 7cm i dia) på äggstocken precis som ni båda (fänevik, mabaja) skriver. Till mig sa dock läkaren att det inte är nåt farligt. Den upptäcktes i början av denna grav då vi gjorde VUL varannnan vecka och läkaren menade att den hade positiv inverkan på min grav då den gjorde att kroppen skapade mer gravhormoner. Hon sa till mig att den mest troligt kommer att spricka, att det kommer att göra ont men att det inte är farligt. Man (här iaf) går inte in och tar bort dem som jag förstod det. Nu är jag iaf i v29 (v30 på måndag) i vilket som har blivit min femte graviditet (inga barn). är man nyfiken på min historia så finns den i presentationen.
Kramar på er alla fina tjejer i tråden (finns är men är dålig på att skriva
)
Pinglan