Plus igen efter mf/ma
Hej! Jag hoppar in här! Är i vecka 13 nu (12+1) och kan äääntligen börja pusta ut lite. Hade ett MA i höstas, men nu jäklar ska det bli bebis!
Hej! Jag hoppar in här! Är i vecka 13 nu (12+1) och kan äääntligen börja pusta ut lite. Hade ett MA i höstas, men nu jäklar ska det bli bebis!
Tack för alla grattis! Kul att alla här verkar ha så positiv inställning, att det SKA gå vägen! Det är precis så jag ser det, för mig finns det inga alternativ. Det är klart som korvspad att jag ska ha bebis i september!! (okej då.. oktober kanske, haha.. så långt kan jag sträcka mig)
Tjejer, hur gör ni med era BH:ar under graviditeten? Kan ni ha era gamla ännu?
Jag uppgraderade min storlek redan vecka 6, och redan i vecka + hade jag vuxit ur den också! Nu på lunchen var jag och köpte en ny och jag höll på att få en chock när hon plockade fram BH:ar i storleken 75E och 75F, Hjälp! Var ska detta sluta? Jag gillar inte ens stora bröst, och detta kommer ruinera mig. Idag gick det loss på 600:- och då har jag ju bara EN som passar nu. Färgmatcha är det inte ens tal om!
vecka += vecka 9 ![]()
vet inte varför det blev så
Sugarrush - var har du köpt dina gravidbehåar? Nu köpte jag min behå på en damunderklädesbutik, jag fick bra hjälp och en bra BH, men den är väl inte så anpassad för just graviditet tror jag! Jag var tvungen ta en som var liite för stor så att jag kan växa i den, men man vill ju samtidigt att den ska sitta bra från början.
ODD: så här såg mitt första svaga CB ut! Testade positivt med CB digital dagen efter

Jag är bara sugen på mat (salt) och syrliga saker som juice, mandariner, citronvatten, gröna äpplen mm. Jag vet att jag väntar en flicka, så jag bekräftar teorin!
Mimmi: grattis! Åh så underbart!!
Mimmi- klart den ska stanna!
Positivt tänkande kommer man långt med.
Grattis Telgebo! Hur stor var flickan?