• Nilee

Plus igen efter mf/ma

jag kikar in här också, fick tidigt mf i augusti och har 2 i ryggen sedan tidigare, mensenn kom aldrig tillbaka och nu sitter jag här och gick in i v 6 idag. :)  Och jag är så hima orolig. Hur ska man försöka njuta och koppla bort oron ?

• Nilee

ja det är lite knepigt det där med räkningen, skönare när man varit där sedan och dom mätt och sånt, och fastställt tiden. :)
    Är du också orolig ? :/ Usch det är så jobbigt.
    Jag ska berätta på jobbet idag, jag har väldigt tungt och fysiskt arbete, jobbar på en fruktavdelning i en matbutik, så jag måste lugna ner mig lite me lyft och dylikt.
    Jag ska ringa och boka på onsdag,  ska också gå kring den 18 oktober på mitt första, tänker precis som du. - " hoppas jag inte behöver boka av de"?
    hur mår du annars i övrigt ? :) 

• Nilee

mimmi80, hur går det för dig ? har du testat ett nytt digitalt ännu, har tjuv läst lite. :) Jag var i samma sitts som du, i måndags borde jag visat 3+, men gjorde inte det,visade 2-3 ,  tog ett på tisdagen och då visade 3+.  Sålänge du känner av symptom är det nog ingen fara :) 

• Nilee

Jag tror inte det är någon fara mimmi, kan du inte ringa gyn och se om du kan få göra ul, överdriv och säg att du har ont och att du blöder mkt, just för att du ska få komma in. ?? En vit lögn, just för din egen skull. 

• Nilee

var det idag du skulle igen mimmi ? Lycka till, har inte skrivit så mkt här, men har följt dig och håller alla tummar och tår!

• Nilee
    finskaflikkan skrev 2011-10-23 18:02:26 följande:
    Bläh... Plussade 21sept, fick mf 4dgr senare.. Så va säkert en kemisk graviditet...
    Plussade igen den 21oktober...
    Och ÄR SÅ rädd att de ska gå åt pipan igen...

Är de vanligt att få flera mf/ma på raken?
    Har aldrig haft de förut förutom förra månaden då...      
    Fick tidigt mf i juli, plussade igen i augusti. Är idag i v 9, så vet inte om de går bra eller inte. Men mkt talar för det, då vi sett den lilla på vul en gång med hjärtat som slog, idag ska vi gå igen. :) Men försök att inte tänka på det så mkt, men jag VET det är svårt. Lycka till
  • Nilee

Stor bamesekram till dig Mimmi, Ibland är de orättvist. 

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma