• Natur

Plus igen efter mf/ma

hej! någon/några kanske känner igen mitt nick.. jag hade bf 26 november men går fortfarande och väntar på bebis. Idag av en slump upptäcktes att jag har UVI hos bm (har inga symptom) så ska nu få behandling, tänkte fråga MCT som verkar vara lite med i "vårdsvängen" om det är något jag ska tänka på/vara uppmärksam på? behöver jag vara orolig? Det jag kunnat läsamig till är att det inte ska vara någon fara för bebis om det inte är så att det är orsakat av GBS? har varit och lämnat prov för odling på vc men skall påbörja behandling innan svar. Nu blev det ett långt inlägg från en förövrigt inaktiv familjelivsanvänadare men det har alltid varit ett fint stöd och bollplank när jag behövt. kramar till er alla!

• Natur

tack för svar, då hade jag förstått det rätt då, skönt att höra att även om det är GBS så går det bra bara man får behandling....

Annars mår jag bra men nu är det jobbigt att vänta är på 5+ idag... igår kände bm på tappen och den var nog bara mjuk ev något kortare, hon fick in en fingertopp =)? vill att det ska hända något NU

man blir så nojjig också att det ska vara farligt att gå över men men det är bara att hålla ut, vad är väl två veckor mot 2 år.....   

• Natur

väntar aldrig för länge? jag vet inte det ja... =)

tack sugar!  

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma