Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-29 14:00:55 följande:
    japps. vi! fast vet inte om de räknas för vi lyckades på första försöket med äl stickorna
    vilka stickor hade du? När fick du utslag... på samma dagen eller dagen innan?
  • kalmar brud
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-29 14:19:40 följande:
    testlagrets stickor. tror på dagen. vet inte. slutade testa efter jag fick positivt,. jag testa för jag inte hade nån aning om när jag hade äl.. väldigt oregelbunden mens nämligen
    började du testa då direkt efter mens eller hur gjorde du??
  • kalmar brud

När blev ni gravida igen efter erat MF???

Jag började blöda igår kväll vecka 6 (5+2) och idag tog jag ett digitalt cb test för att kolla och det var negativt. Jag tog det dock INTE med morgon urin.

Men det är bara att inse att man får ta nya tag.

• kalmar brud
    sugarrush skrev 2011-06-09 19:53:33 följande:
    Fick ÄL igen efter ca 2-3 veckor varje gång. Har blivit gravid på andra ÄL efter alla mina missfall.
    Efter MF blödningen eller 2 evckor efter MF blev
  • kalmar brud

Dags att ta fram ÄL testerna idag då det är 10 dagar sen MF och ÄL på söndag (14 dagar efter MF) Hoppas att det håller sitt mönster.

• kalmar brud

Nu är vi på NY kula igen. Efter det tidiga MF 5 Juni. Vi hade mys 22 Juni på kvällen. Utslag på ÄL test 23 Juni, på eftermiddagen. Så vi borde ha träffat. ÄL borde varit 24 någon gång.

BIM 8 -10 JULI någongång

• kalmar brud
    MCT79 skrev 2011-06-26 10:05:28 följande:
    Spännande, jag håller tummarna för dig!
    Här har du systertråden där vi väntar på plus... eller vi.. jag har ju plusssat...igen..  men det finns många där som går igenom samma sak som du just nu!
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html
    TACK!!! Den kommer jag hänga i
  • kalmar brud
    MCT79 skrev 2012-01-29 16:58:19 följande:
    Man kanske ska ta ut pulkan på en tur.... kanske sätter igång något! Undrar om vi har nån bra backe här...
    Sambon kan väl dra mig UPPFÖR? ;)
    hur länge har du kvar nu MCT? Du har gått hemma länge nu
  • kalmar brud
    Evve81 skrev 2012-03-29 19:37:36 följande:
    PLutten: Jag provade det efter mitt MA och det smakar huggormen tycker jag. På mig vände det nästan innan jag fick ner det. Men man tycker ju olika för jag fick tipsest av en som sa att det smakar som en grogg utan sprit.... Jag håller inte med men det kan ju vara värt att testa.
    jag tycker blutsaften bara smakar outspädd saft. Så jag ska köra det varje dag nu tänkte jag 20 ml/dag till nästa BM besök och se om det stigit något. Jag tar ju självklart mina niferex varannan dag med.
    Men ta dom varje dag skulle jag inte palla.

Det tar ca 3-4 timmar efter att jag har tagit niferexen så får jag springa på toa och det bara rinner sen är det okej igen. Så nu tar jag den alltid tidigt på morgonen så man har dagen fri sen. Glad
  • kalmar brud
    KMW skrev 2012-04-16 13:04:49 följande:
    Plutten; om du är orolig så begär täta kontroller, extra UL och kanske tidigare igångsättning. Vad säger bm om saken?
    Stå på dig!
    Kram
    BM tycker säga sig att bebis känns normalstor. Får se om det fortsätter så här att ligga +2 cm i motsvarande vecka. Då ber jag nog om ett TUL.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma