Plus igen efter mf/ma
Alla väntar med spänning från mct ? Gud så tyst det är :) hoppas det går bra för henne!
Alla väntar med spänning från mct ? Gud så tyst det är :) hoppas det går bra för henne!

Jowian, ja :) jag väntar min första jag är inte speciellt rädd för förlossningen utan mest hur man känner efteråt:/ så eftersom alla kvinnor upplever olika så kan det ju va skönt får lite info :) hur länge hade du så ungefär?
Bara kul när fler svarar!
Det låter ju absolut som saker man kan hantera :)
Jag har alltid skojat om att jag är född för att föda barn, är ganska bred mellan höfterna :P så nu får vi se om 15 veckor ( förhoppningsvis inte tidigare) om så är fallet! Är inte så bred i övrigt :)
. På KUB-undersökningen visade det sig att vår bebis skallben inte utvecklats normalt och därav blir det att avbryta denna graviditeten. Jag är i 12+5 så tyvärr måste jag föda ut det och detta görs på måndag då jag läggs in. Helt ofattbart och vi är i chock och så ledsna.............VARFÖR????? Vad har vi gjort för att förtjäna detta?Gud vilken sötnos!!!
Ringde förra veckan och allt var komplett :( och fick till svar att dom hade mkt att göra! Beror väl på vad man får för handläggare också! :) skönt att ditt gått igenom
jag följer eran tråd men skriver bara ibland, och jag funderar bara på vart Mamma till W tagit vägen ?
Kanske bara är så att hon har fullt upp nu, men knappt hört av henne sedan precis efter förlossningen ?

Tänkte som du, hehe men jag tror hon menar att det känns som hon plussade igår, och att det redan gått 3 månader