Inlägg från: Lilla Bolla |Visa alla inlägg
  • Lilla Bolla

Plus igen efter mf/ma

Hej på er! Har följt er lite på avstånd under mitt mf! Verkar vara ett fint gäng! Har inte plussat ännu utan håller till i en mf tråd ännu tittar in här för att få lite inspiration och hopp:) kram på er och all lycka och hoppas att hänga här snart!

• Lilla Bolla

Tack vad fina ni är! Är fortfarande ganska bitter över mf och stressar över att komma igång igen ( dumt jag vet) . Hur klarade ni som är gravida er igenom första kritiska 12 v efter ni plussat utan att oroa ihjäl er? Kändes det annorlunda än grav som blev missfall? Är ju inte där ännu men kan behöva lite solskens historier:)

• Lilla Bolla

Hej på er! Har följt er på avstånd sedan mitt mf i okt, hoppade in och sa hej innan jul men hade då ännu inte fått mitt +! Det har jag nu och är så glad men samtidigt sjukt nervös!! Hoppas det finns några kvar här och jag får hoppa på denna tråd:)

• Lilla Bolla

Tack! Mår bra :) lite öm i brösten har haft lite illamående som kommer i några sekunder! Som en liten våg och sedan normal igen! Trött på kvällarna! Sover oftast innan 9:)

Oroar mig lite idag för tycker att ömheten i brösten känns mindre... Men det kanske är så det är??? Hur tog du dig igenom de första veckorna?? Tycker det är hur jobbigt som helst...

• Lilla Bolla

Ja försöker inse att det kan vara olika! Konstig man är som vill ha ont:) ska på hälsosamtal på tisdag och ska bomba min BM med frågor:) gick ju igenom allt sist men känns som man har fler frågor denna gången....

Är så törstig hela tiden också... Vet du om det hänger ihop med grav??

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma