• SB2011

Plus igen efter mf/ma

Tittar in och ville bara säga grattis till alla er som fått bebis eller som bakar sina fortfarande! Var med i tråden innan fast då hade ja ett annat nicknamn, men tog en lååång paus från FL efter min pojk föddes! Än en gång grattis!!

• SB2011

Jag hoppar gärna in här igen men tyckte de va så tyst i tråden så jag skrev inget tidigare! Va här inne när jag vänta sonen men hade användar namnet kjaam då, om nån kommer ihåg mig!

Är gravid igen och ska ha barn i januari:)

• SB2011
    LisaVäntar skrev 2013-07-18 10:41:09 följande:

Håller tummarna soma!! Vad kul sb, minns också dig!! :)

När ska du ha? :)
  • SB2011

Åh va mysigt grattis!! Mars bebis blir de då va?

Ja jag är i v13+4 tror jag! Enligt ett väldigt snabbt mätning på ett ul på akuten när jag va inne för illamående trodde läkaren de iaf! Men sa att han inte mätte jätte noga för han ville bar kolla att den levde å låg rätt! Enligt sista mensen är jag i v 15+5! Men ja har inte varit på inskrivning än för den bm jag vill ha har semester! Ska på inskrivning nästa vecka! Inte fått min rul tid heller!

• SB2011
    SoMa72 skrev 2013-07-18 13:03:45 följande:

Åhhh, jag fick mens precis före lunch... Gråter Skit också!!! Gråter 

Men då satsar jag på plus nästa månad och en aprilbebis istället. 

? ? ? Alice 18 mar 2012 ? ? ?
    Typisk!:/ hoppas de går lyckas nästa månad!!
  • SB2011
    SoMa72 skrev 2013-07-18 13:27:00 följande:
    Ja, det hoppas jag med! Puh, jag får bryta ihop lite nu och rycka upp mig igen...
    ? ? ? Alice 18 mar 2012 ? ? ?
    Ja de e viktigt att lätta på trycket lite! De e tufft när man vill så gärna! ?
  • SB2011

Usch ja de första veckorna går SÅÅ långsamt! Hoppas du int får hypermesis som jag fått! Är så kass att jag inte kan ta hand om sonen som jag ff e mammaledig med! Utan e sjukskriven å maken får sköta aaaaallt!! Känner mig rätt värdelös kan ja säga!

Gått ner massor i vikt å orkar inget! Hoppas de vänder snart! Kan inte gå ut i köket utan att spy å var gång ja står upp känner man sig svimfärdig!

Tur de e värt de i slut ändan

• SB2011

Jo de har inte varit de lättaste men jag var bered på de då jag mådde lika kasst med sonen! Varade till v18 då så de håller väl i sig lika länge denna gången!

Sonen blir 2 år i september!:)

• SB2011

Jag e lite rädd att de ska bli strul då sonen kräver mycket uppmärksamhet! Att han inte ska va riktigt mogen för ett syskon! Men de e ju som de e! Hade egentligen sett att han va lite äldre! Men vi hade ju inga planer för syskon så de e nog därför! Denna graviditeten va ju en hoppsan!

Usch va jobbigt med blödningar! Även om de e vanligt! Hur mår du annars?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma