Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Plus igen efter mf/ma

5 juni började jag blöda och fick då mf i vecka 6. (5+2). Men vi deppade inte ihop för det utan bara såg fram emot att göra en ny... Jag blödde bara 5 dagar sen var det bra.

vad tror ni om detta...

Hade sex på kvällen den 22 juni... Fick en en GLAD GUBBE med cb digitala ÄL test den 23 juni... Så ÄL borde väl varit 24/25 juni eller något sånt??

Så myset måste ha blivit ca 2 dagar innan ÄL...

Så finns det någon chans att vi träffade denna gången??? VAD TROR NI???

• plutten02
    plutten02 skrev 2011-06-30 19:46:51 följande:
    5 juni började jag blöda och fick då mf i vecka 6. (5+2). Men vi deppade inte ihop för det utan bara såg fram emot att göra en ny... Jag blödde bara 5 dagar sen var det bra.

vad tror ni om detta...

Hade sex på kvällen den 22 juni... Fick en en GLAD GUBBE med cb digitala ÄL test den 23 juni... Så ÄL borde väl varit 24/25 juni eller något sånt??

Så myset måste ha blivit ca 2 dagar innan ÄL...

Så finns det någon chans att vi träffade denna gången??? VAD TROR NI???
    PUFFAR MIN FRÅGA/Fundering
  • plutten02

Har funderat lite varför mina test inte blev starka före MF...

Jag fick MF i vecka 6 (5+2) den 5 JUni. och jag testade under en hel veckas tid med CB test och det blev aldrig det dör RIKTIGT starka plusset. Testen visade även minus dagen efter jag börjat blöda.

Steg aldrig mitt HCG i kroppen därför jag inte fick det starka plusset???

Eller var det ett TIDIGT MA så det hade dött tidigare men sen blödningen kom senare???

• plutten02
    Mamma till W skrev 2011-07-02 08:19:57 följande:
    Plutten: jag fick ett ma 09 men hade starka plus. Så det är nog olika från person till person
    Men fick du ditt MA så tidigt?
  • plutten02
    Mamma till W skrev 2011-07-02 08:21:40 följande:
    Och då kan jag tillägga att mitt hade dött efter äl men fick reda på det i v 12. Det enda som fanns kvar var större livmoder och slemhinna- resten hade kroppen redan tagit hand om
    Okej, men jag började blöda redan i vecka 6 (5+2) så det kanske var därför. Men jag vet inte.

Men nu är vi igång igen.
  • plutten02

Har nu varit inne på testlagret ooch beställt fler gravtest Glad

Beställde även två paket CB ältest på billiga tester. Dom tar 450 kr för två paket vlket är billigt. Så nu är jag förberädd om det inbte har funkar denna gången.

• plutten02

När testade ni + igen efter mf???

När hade ni äl efter mf??

Jag fick + på ÄL test 19 dagar efter MF(första dagens blödning) Så nu väntar jag på BIM? Men när katten har jag BIM tro???

Jätte svårt att veta eftersom det var MF och sen ÄL... Tror vi träffade eftersom vi hade sex dagen innan ÄL utslaget

• plutten02
    3 barns mamma84 skrev 2011-07-06 18:37:52 följande:
    Har du gjort vul efter ma och fått kontroll om när du har ägglossning ?

Jag fick MA vecka 8 + några dagar och jag blödde i 7 dagar sen hade jag kontroller och fick reda på att jag hade ägglossning på g men vi missade detta och väntade istället 1 månad och sen kom mensen och blödde normala 7 dagar och hade 3 dagar efter pos äl test ägglossning och blev gravid.    
    Nej dom tyckte inte att jag behövde komma in för att det var så lite blödningar och jag hade inte ont. Men dagen efter som jag hade började blöda så visade testen  -...

Men eftersom jag fick utslag så borde väl ÄL varit. A, jag vet inte, Får vänta och se om mensen kommer eller inte.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma