Inlägg från: toksnippa |Visa alla inlägg
  • toksnippa
    Odetta skrev 2010-11-19 13:54:22 följande:
    min allra första vagn var en Teutonia...en Rocky

sedan har den följs av många fler...1 ABC-Design, 1 Quinni, 2 Emmaljunga (sulki och syskon), 1 Ora (syskon), 1 till Emmaljunga (sulki), 1 First Weels City Elite, 1 till Emmaljunga (city någonting), 1 Graco, 1 Phil & Ted, 1 Brio (syskon) plus 2 paraplyvagnar jag inte kommer ihåg märket på....tror jag fick med alla nu och ja, jag äääälskar vagnar 
    haha ja där ligger man verkligen i lä Du har avverkat många barnvagnsmärken du!
    underbargava.blogg.se - nu väntar vi på lillskrutten! (v. 33)
  • toksnippa
    Smålands jänta i storstaden: men då... det här med karlasläktet kan man sällan riktigt begripa sig på.. första tanken som slår mig är väl att det blir så mer definitivt med att köpa vagn, det är ju ett rätt stort steg på vägen till bebis. Förstår att du tar åt dig och blir ledsen, skulle jag nog bli själv. Ta upp det här med honom istället för att noncha varandra och göra det själv. Kram!
    underbargava.blogg.se - nu väntar vi på lillskrutten! (v. 35)
  • toksnippa
    Mamma till W skrev 2010-11-30 10:14:23 följande:
    kolla bf-listetråden! :)
    Ah! Fick hjärnsläpp och trodde resten av listan ramlat bort, ha ha! Fasen, man får stå i skamvrån ett tag till. Tack!
  • toksnippa

Själv ligger jag på förlossningen pga tidig vattenavgång. Ingenting har hänt så efter läkarronden nu på morgonen så blir det igångsättning. Bebis uppskattas väga 2400g så det är ingen större fara iallafall. Inte direkt detta man tänkt sig men nu får man göra det bästa möjliga.

• toksnippa

Hej tjejer, jag är så förvirrad så jag vet inte ens om jag har uppdaterat här om läget eller inte. Så jag klipper o klistrar in så hoppas jag inte att jag spammar

Efter tidig vattenavgång i v. 35 och efter tre dagar så kom vår son till världen den 3 december kl. 16.06. Han vägde 2396g och 48,5 cm lång. Förlöstes normalt.
    Vår lille Mileon ligger på barnkliniken och kommer få göra det ett tag framöver. Han sondas och har bråkig gulsot - men annars mår han så bra han kan.
    Finns mer info o bilder på bloggen.

underbargava.blogg.se - Mileon 3/12-10
  • toksnippa
    Happiness skrev 2010-12-05 15:06:57 följande:
    Stort GRATTIS till sonen! Skönt att höra att allt gick bra. Fick ni någon förklaring på den tidiga vattenavgången? Återigen ett stort GRATTIS. KRAM!{#emotions_dlg.flower}
    Tack! Nej vi har inte fått någon förklaring alls - allt har varit "normalt" så det var bara meningen tydligen. Lite oväntat dock bara.
    underbargava.blogg.se - Mileon 3/12-10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma