Inlägg från: färnik |Visa alla inlägg
  • färnik

Plus igen efter mf/ma

sofy skrev 2010-08-23 11:17:07 följande:
    ... inlägget blev inte klart.

kan man bli irriterad av proggisarna ja stoppar upp varje dag? kan dom framkalla blödning från slemhinnorna bara sådär? någon som vet? =/
    Jag blev irriterad, dock blödde det inte, utan blev bara svidit och otäckt... Så nu tra jag dem bak istället, ska gå lika bra det...
  • färnik
    Längtan efter liten skrev 2010-08-23 12:03:00 följande:
    köttbullar, potatis och brunsås... mums det vräkte jag i mig nyss och nu är jag mätt som en?"köttbulle"?
    Åh vad gott det lät, synd att man för att få sådan mat, måste ställa sig och rulla köttbullar, skala potatis etc. Flört Urk, jag mår så illa, vill bara ligga i sängen...
  • färnik

Min make lider också. Här har ju tom läkaren sagt tvärnej till att vi har sex, så han kommer inte ens på tanken att fråga. Flört

• färnik

Härligt längtan! Vad skönt! Fick du samma datum för BF den här gången också?

Softy: det låter inte så bra det där tyvärr... =/ Jag håller alla tummar att det är falskt alarm och att allt går bra...

• färnik

Tyckte jag läste någonstans om mer smärtor eller att det inte kändes som växtvärk, men jag kanske läst fel, hittar inte nu? Men blod + ändrad(mer?) smärta i v 5 låter väl tyvärr inte så bra, även om det inte behöver vara ngt fel... Hoppas att allt visar sig vara i sin ordning för dig Softy!

• färnik
    sofy skrev 2010-08-23 19:19:19 följande:
    Huh? Inga smärtor har jag skrivit :) Har samma molvärk (växtvärk som innan), den varierar i styrka men de har den gjort innan också. Har absolut inte ont. Utan mer molande som sagt. Brösten ömmar tokmycke fortfarande också, de e dom symptom ja haft sen innan plus.
    då har jag läst fel, eller blandat ihop det, bra det! Kyss
  • färnik

En bekant skulle göra sig av med ett skötbord idag, och jag sa att jag ville ha det.  Läskigt att skaffa en sak till ett pyttefoster som man inte ens vet om det tänker stanna, men vi äger inget skötbord, och det här var gratis, praktiskt och nära... Och det kommer behövas sedan om det nu blir ngn bebis... Med dottern bytte vi på säng/golv etc, men med mina bäckenproblem behöver jag ngt högt om det nu blir en nästa gång...

Men jag kan inte komma ifrån att det känns lite dumt och risky ur skorcksynpunkt, att skaffa ngt så här tidigt. Trots att jag egentligen vet, att riskerna för bebis inte på några vilkor ökar oavsett vad man köper till den i förskott. Oskyldig

• färnik

Fast milkshakes på mjölk och frukt/bär tycker jag är ett rätt sunt frossande iaf!!

• färnik

Vad var det för en konstig läkare? Nog för att jag stött på allt för många idioter, men nog ska en läkare inom gynområdet veta ngt om graviditet?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma