Plus igen efter mf/ma
Jaa, de va ju jäkla osis att de skulle va sönder direkt!! :( Inte direkt nå vidare.. man vill ju helst ha sin egen vagn..
Haha Mabaja & Odd.. världen ÄR liten!
En tjej ja snackade me i tråden för oss Söderortsmammor i april - hennes kille o min man känner tydligen varann sen innan, sammanträffande! Så nu har vi börjat hänga me dom.. dom bor bara 5min härifrån! Skitkul faktiskt, en gravid-kompis för mig o ja, Charlie o hans polare kan hänga me varann o gnälla på oss hormonmonster ;) Underbart!
FL är bra ibland! ;D
Förresten, var hos dietisten i torsdags ju :) När jag väl äter och får i mig något så är de jättebra mat, äter ju aldrig onyttigt liksom.. jag har aldrig gillat godis o söta saker.. men eftersom jag äter som en fågelunge så får jag nu näringsdrycker i alla dess former tills mitten av januari utskrivet :) Dom kommer hem me Schenker leverans på tis! Sen återbesök i mitten av januari o så ska vi följa upp hur de gått. Men ja, nu kan ja iafl få i mig NÅGOT o de är ju fullvärdiga drycker me alla mineraler o grejer man behöver, tror de blir bra! :)
Ja dom e sjuuukt goda, jag älskar dom! Haha.. min man gillar dom också, grr! Så jag får vakta dom med mitt liv trorjag, hah! Seg dag idag! Hoppas på bättre sömn inatt :) Blir fullspäckad dag me skjuts av mannen till jobb, storstädning av lgh med svärmor, skjutsa sambons syster till halkbana, vänta in näringsdrycker, hämta mannen, sen kommer en o kollar på vår lgh.. puh! Men gött o göra något utanför lägenheten, haha!
Vilden i magen har härjat nästintill hela tiden idag, eller ja först hela morronen, sen sov jag iofs så då vet jag inte, men nu e han igång igen o buffar o sparkar.. mys!! :D