Plus igen efter mf/ma
Tack för peppen förresten MCT! :)
Samma här faktiskt, förra gången trodde alla pojke och det blev Viggo, denna gången tror både jag och mannen tjej.. Längtar till UL så vi får veta! Tänker ni ta reda på kön?
Tack för peppen förresten MCT! :)
Samma här faktiskt, förra gången trodde alla pojke och det blev Viggo, denna gången tror både jag och mannen tjej.. Längtar till UL så vi får veta! Tänker ni ta reda på kön?
Haha, OJ! Hoppas ni blir de som bryter det då! :)
Jag är också den som är mest för att kolla det, men tror nog att han ska gå att övertala ;) hur ska man annars kunna veta vilka grejer man ska köpa? Vill att det ska synas om det är en flicka eller pojke!
Grattis!! :)
Odetta: oroa dig inte! Nu vet du ju om det och kommer sluta, eller hur? :) Det är inte mycket för mycket du har druckit och inte länge, det är ingen fara!
Varför? Har det hänt något? Kram!
Jaha :) jobbigt, men det blir bättre imorgon! Eller om du äter en liter glass och ser på film kanske.. ;)
Mysigt odd! Klart det var liten :) då kan du bara njuta imorgon :)
Grattis odd! Så mysigt!
Själv ska jag till spec 13.30, så nervös så jag håller på att kräkas!!
Javisst och plutten: så långt ni har kommit!! Jobbigt att ha stora magar i värmen?
Mimmi: idag ska vi lägga upp en plan för graviditeten, hur mycket kontroller, jobb osv.. Ska väl kolla bebis och tappen också, bl.a. den som krånglade förra gången!
KMW: oroa dig inte! Det är inte alls konstigt att du inte hör, det konstiga är att odd hörde ;) hur långt har du kommit?
Med de symtomen måste du vara fortsatt gravid :)
Gick jättebra hos dr idag! Tappen superlång och helt opåverkad, bebis växer och sprattlar som en galning. Får komma hur ofta vi vill på kontroller, bestämde att vi ska mäta tappen igen om 2 veckor :)