MCT79 skrev 2011-03-23 15:35:53 följande:
Mmm det blir bättre Telgebo... jag sov låååånga nätter och sen 2-4 timmar i soffan varje kväll... skitroligt men det vänder. Nu har jag slutat sova middag! ;)
Jo det tror jag också. Känner igen den här tröttheten från min första graviditet 2004. Då var jag så oerhört trött fram till v.14, så 5 veckor kvar.
Sov från 16 idag till strax efter 19 och snart är det dax igen.
Usch nu mår jag illa, åt lite för mycket vindruvor nyss. Äter jag för mycket blir jag illamående och äter jag för lite blir jag illamående för det. Svår balansgång det där. Nån som känner samma sak?
MelikaH skrev 2011-03-23 16:09:15 följande:
Jag tror faktiskt på att man ändå känner det på något sätt inom sig om det är något fel.
Denna gången känner jag mig absolut inte samma som sist så jag hoppas att det är ett bra tecken.
Jag har ¨bara¨ gått igenom det en gång och det tog hårt på mig, tänker på dig/er som haft det flera gånger, hemskt :( som sagt jag läste mycket av det du skrev innan och kunde aldrig tänka mig att gå igenom ett MA/MF men där hade jag fel.
Nu försöker jag bara tänka positivt och att allt ska gå vägen.... känns skönt att läsa här hur det har gått för alla och ni som snart har BF, underbart :)
Det tror jag med eftersom det är min erfarenhet. Jag kände det på mig förra gången och jag hade ju tyvärr rätt.
Jag har lite problem med min dator fortfarande. Musen lägger av helt ibland och ibland så går fläkten igång och skärmen är helt svart. Har löst problemet hur jag ska lösa det, men det är jävligt irriterande om man skrivit långt och så lägger det av mitt i.