Plus igen efter mf/ma
God natt. Ska passa på att sova nu medan lilltrollet ligger i sin säng här bredvid och småsnarkar. Håll tummarna för att jag får sova åtminstone 3 timmar innan det är dags för matning...
God natt. Ska passa på att sova nu medan lilltrollet ligger i sin säng här bredvid och småsnarkar. Håll tummarna för att jag får sova åtminstone 3 timmar innan det är dags för matning...
Sådärja Sofy. Nu har jag också bokmärkt din hemsida och tänker följa dig där. :)
Ta hand om dig Sofy. Du behöver all energi du kan få inför det som komma skall.
Kram kram!
Lalalaaa! Så mysigt vi har det!!!
Wihiiii! Babydags snart. Ser sååå fram emot att ha er båda i den andra tråden LittleJunia och Sofy!!
Ska bli så sjukt spännande Odd. Vilket privilegium att få sin förslossning proffsfilmad och redigerad...
Tror du inte att du skulle kunna få råmaterialet av TV4 om du kontaktar dom Odd?
Paxar vi?! Då vill jag paxa Sofy som hustru i mitt nästa liv. Skulle behöva en duracellkanin här hemma... ;)
Färnevik; visst tyckte jag att Ted var gosig, men jag tyckte inte att det blev sådär ljuvligt härligt förrän han var 4-5 veckor. Däremot så fanns beskyddarinstinkten omedelbums...
Så underbart Sugarrush. Vecka 17, det måste kännas underbart?! Börjar du känna dig "safe" ännu, eller är du fortfarande orolig? Jag blev inte lugn förrän efter rul i v 19, trots lyckat UL i v11...