Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

God natt. Ska passa på att sova nu medan lilltrollet ligger i sin säng här bredvid och småsnarkar. Håll tummarna för att jag får sova åtminstone 3 timmar innan det är dags för matning...

• kajsalisa

Sådärja Sofy. Nu har jag också bokmärkt din hemsida och tänker följa dig där. :)

• kajsalisa

Ta hand om dig Sofy. Du behöver all energi du kan få inför det som komma skall.
    Kram kram!

• kajsalisa

Wihiiii! Babydags snart. Ser sååå fram emot att ha er båda i den andra tråden LittleJunia och Sofy!!

• kajsalisa

Ska bli så sjukt spännande Odd. Vilket privilegium att få sin förslossning proffsfilmad och redigerad...

• kajsalisa

Tror du inte att du skulle kunna få råmaterialet av TV4 om du kontaktar dom Odd?

• kajsalisa

Paxar vi?! Då vill jag paxa Sofy som hustru i mitt nästa liv. Skulle behöva en duracellkanin här hemma... ;)

• kajsalisa

Färnevik; visst tyckte jag att Ted var gosig, men jag tyckte inte att det blev sådär ljuvligt härligt förrän han var 4-5 veckor. Däremot så fanns beskyddarinstinkten omedelbums...

• kajsalisa

Så underbart Sugarrush. Vecka 17, det måste kännas underbart?! Börjar du känna dig "safe" ännu, eller är du fortfarande orolig? Jag blev inte lugn förrän efter rul i v 19, trots lyckat UL i v11...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma