Plus igen efter mf/ma
Förstår att du längtar gumman
''Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge'' min ändrade motto haha men FAN det kommer och då jävlar då växer magen igen

Jag hade med mig två mjukisbyxor (ett par jag hade på kvällen då Wilda kommit eftersom jag inte gillar att vara "naken")... Sen ett par som jag åkte hem i... sen amningsbh, 2 linnen, trosor, strumpor... dator, kamera, schampo, balsam...
Till bebisen tog vi med oss 2 dressar i stl 50 och 2 i stl 56 (eftersom vi inte visste hur stor bebisen skulle vara på bf+10), en filt och en pyjamas... Ja självklart bilbarnstol, mössa och overall med...
och sen självklart det man måste ha med sig plånbok och pappret med blodgrupperingen och förlossningsjournalen. det sista var det enda vi fick med oss in på förlossningen eftersom det gick så snabbt. haha
glöm inte mjukt toapapper.. det glömde jag skriva! :)
Nej du har långt ifrån rätt storlek två veckor innan.. du har rätt storlek typ 3-4 veckor efter att amningen kommit igång.. Men jag tog en bh och så stoppade jag in en knuten näve, och de satt bra... Fast sen har jag fått köpa annan storlek ändå men det är för att jag blev smalare så kunde gå från 80 till 75 runt om! så jag köpte en 80G innan jag åkte in och nu har jag 75H...
Sötfilur: du behöver inte ha en overall. du är väl beräknad i maj? eller hur var det? och då räcker ju kläder och filt gott och väl. jag har inte ens overall på Wilda nu när vi är ute..