Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Safiree; håller tummarna för att det bara är lite sköra slemhinnor som blöder. Kräv att få komma upp på kontroll när dom hör av sig så att du inte behöver gå runt och oroa dig...

• kajsalisa

Och 10-10-10 på Apgar. Det är väldigt ovanligt vad jag förstår. Dom flesta bebisar får avdrag för färg...

• kajsalisa

Oj oj Sugar. Åk genast iväg och kolla upp! Ska hålla tummarna för dig.
    Kram

• kajsalisa

Sugarrush; jag med! Fick inga bristningar någon annanstans än på brösten. Mysko!!

• kajsalisa

Melika; som 2barnsmamma skriver så beror bristningar på hormoner och vad jag förstår så är det också genetiskt. Fick din syster mycket bristningar så är nog risken att du också kan få det tyvärr...

• kajsalisa

Melika; jag drar storlek 36-38 i vanliga fall och jag har klarat mig på small i de få mammakläderna jag har haft.

• kajsalisa

Heja LittleJunia!! Nu är det nära...

• kajsalisa

Prommis; vilken typ av namn gillar ni? Långa? Korta? Internationella? Svenska?
    Jag tycker ju att Love är fint, men det funkar så vansinnigt dåligt ur internationell synvinkel. Wilmer är också nice...

• kajsalisa

Stort grattis till din fina dotter LittleJunia och WOW vilken raketförlossning!!! Har ni bestämt vad hon ska heta?

Jag är visst het på att gissa just nu. Var nära i min gissnimg på Sofy och bläddrade tillbaka många sidor för att hitta min gissning på dig LittleJunia, och jag gissade 3760 g, 52 cm...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma