Plus igen efter mf/ma

sugarrush - Kommer ihåg detta när jag var gravid med Amadeus sambon han var en jävla nolla den tiden och brydde bara oim sig själv medans jag hade massa otrevliga hormoner och hade jobbigt och det var bara massa bråk hela jävla tiden direk vi bara var nära varandra kunde en explotion komma fram likom.
Det blev så jobbigt att jag tog med mig ebba och drog till mamma flera ggr och slapp vara med honom.
Sen kom saknade fram och man åkte hem igen men så fort man gjorde något kom samma skit igen tillbaks.
Det bästa för mig var att bara lämna honom en helg och bara tänka på mig själv.
Och han jobbade helger så då slapp han mig.
Men tillslutet blev allt bättre och lugnare.
Jag tror man har bara kalla fötter det kan män få och du har det jobbigt kanske med illamåenden osv det är inte lätt att vara gravid och tro att man själv gör allt.
Men man måste också förstå männen.
Sen vet jag inte om ni har sex men om män inte får mus så blir dom som små pojkar och bara gråter och tycker synd om sig.
Säg till honom kan kan få gå ut och ta en öl eller så eller låt honom ha en tv kväll för sig själv eller prata om något annat än graviditet och barn ![]()
Dags att vara lite Ego
ja just nu känner jag att någon lastbil kört över mig helt och hållet Jora jag lever men känner mig så död i kroppen.
Har grymt ont i halsen slemmig och känns bara urk att bara tänka på att ta en cigg ''gråter floder'' och ska nu försöka få i mig en kopp tee .
Och huvudet spänns och snoret rinner men ÄN är jag inte täppt men det lär ju oxå komma.
Idag är det också begravning men jag känner att nej jag fick 2 st sista knakningar på dörren i går så jag känner att hon har nu sagt farväl.
Blommor har jag varit med om att köt som kommer att läggas över hennes kista
och jag hoppas nu att hon får en god frid.
Tack Flickor.
Det var skönt att låta henne gå nu till sin egna plats igår kunde jag känna att nu borde hon snart lämna mig här så jag slipper vara orolig att jag ser henne men höra helt okej men att se henne det var mkt mer skrämmade då det är lite lebbigt att se någon när den personen är död.
Men viss att höra någon gå mot en eller försöka öppna dörren eller skåpen eller knacka det ger redan hjärtstopp på mig.
Men idag begravis hon så jag hoppas nu att det var sista gången så jag kan känna mig 100% trygg i mitt egna hem.
Ja bara ta kopp te och ha barnen nära nära sig.
Vet du vem som kom på förskylningen ???
Om du vet kan du ge mig adress och telefonnummer så går jag och sänger min mening om just detta
för detta är bannen mig vuxen plågeri !!
Hur har du det då vännen ?
Puss o kram
Jag och sambon ja vi gjorde vanlig ultraljud och sammtidigt KUB vi sa till henne att vi inte ville veta om det var något fel att vi ville ändå ha honom hos oss vad än kunde vara.
Men allt gå bar ut.
Jag fick bara en tid till ultraljud scanning och KUB sammtidigt.
men du kan alltid fråga
Jag var i vecka 16 ca
och jag hoppas nu att hon får en god frid.