Plus igen efter mf/ma
2:a gången v 25+5
Sen gjorde jag inga mer
Wihoo idag har jag 200 dagar kvar till BF, långt kvar men det minskar iaf.
Är så trött, loggar ut nu och får se om jag loggar in senare men tror nog jag kommer somna snart.
Fan skulle inte ha tempat idag för nu är jag orolig som bara den.
Har sluppit otäcka mardrömmar inatt, drömde om en gammal kille som jag hade ihop det med ett tag, i drömmen var det han som var pappan till barnet men i drömmen så var han inte alls lika gullig som han är i verkliga livet och i verkliga livet kan han inte få barn.
Konstigt att drömma om han då jag inte tänkt så värst mycket på honom, men skönare att drömma det iaf än att allt annat skit.
Känner mig hur ogravid som helst idag, usch. Kommer bli jobbiga 6 dagar till tisdag då jag ska på KUB, känns som en evighet dit och jag kommer vara skitnervös att få se en död bebis och att få uppleva ett nytt MA, det känns för overkligt att det skulle vara en levande sprattlande bebis på skärmen på tisdag. Allt illamående är borta och den värsta tröttheten och den bra känslan. jag brukar må så skrutt om jag sover för lite men jag gör inte det, allt känns så otäckt som vanligt som jag mår när jag inte är gravid. Fan, kan det inte bara bli tisdag så jag vet så jag nångång kan få ro i min jävla hjärna.