Plus igen efter mf/ma
Hur mår du??
Jisses va ni skriver! Ligger i sängen och försöker läsa ikapp med det är ju omöjligt! Grattis till alla fina vul! Och välkommen nysa, klart ni ska stanna kvar i denna tråden! Jag får se till att titta in lite oftare, har ju tid, sängläge i tre veckor efter blödningen i fredags. Hade semester inplanerad nästa vecka,new york och domenikanska men det verkar som om vi får ställa in det. Surt när vi inte får pengarna tillbaka heller då vi betalde med mastercard trodde vi att det ingick avbeställningsskydd men tydligen täcker den INTE om det är graviditeten som orsakat att resan måste ställas in! Grrrr (ursäkta om inlägget blir helt ihoptryckt men jag skriver via mobilen och den gör som den vill ibland)
MCT: tråkigt att du lämnat oss, vi väntar på dig! Du är så välkommen tillbaka!
Färnevik: grattis till det lyckade vul:et, va gör en dålig bild när man vet hur den rörde på sig och sprattlade!
Havsklippan: bruna flytningar brukar inte vara någon fara, men jag förstår din oro! Jag har haft bruna flytnigar sen v6 och är i v14 nu och min bebis mår bra! (har iof haft rosa/bruna/röda flytningar och stor blödning i fredags) Men känner du att du vill kolla upp det så åk in! Vad betalar vi skatt för ifall vi inte ska använda oss av läkarvården!?
Ännu ett inlägg av mig men nu blir det ett ego inlägg. Var på huddinge igen för att kolla så allt såg bra ut efter blödningen i fredags och det såg så bra ut. Bebisen är så stor nu att den knappt fick plats på skärmen och viftade och sprattlade för fullt. Dock så verkar det som jag har urinvägsifektion, svampinfektion och lågt blodvärde (118) och på tisdag åker vi på semester! Så det blir massor med piller att ta med! Men vad gör det när mini mår så bra!?
Färnevik: va härligt med vanligt ul! Tyckte man såg bebisen bättre på det än på vul! Idag såg vi en stor fladdrande klump med ett hjärta som slog, jämfört med den fina bebis vi såg 11+2 på vanligt ul!
Muffe: vad då klump? Kommer det inte från bajshålet då? Jag har fått massor av bristningar där denna graviditeten och ibland har det droppat blod när jag gjort nr 2. Kommer det inte från slidan är det ingen fara!
Muffe: åhhh vad jag hoppas att det bara är falskt alarm för dig!! Ligg och vila, det är allt du kan göra och det brukar alltid kännas bättre att bara vila! Jag hoppas så att det går bra för dig! KRAM
Muffe: en hinnesäck är ju jätte bra! Jag var inne på vul 5+3 och då såg de inget foster men 2 veckor senare fanns där ett foster på 12mm med ett pickande hjärta! Håller tummarna för dig!