• FruW

Plus igen efter mf/ma

Kjaam skönt att höra!

Sofy det låter helt underbart! Ja inte smärtan o kräkningarna då kanske.. ;)

• FruW

Stor kram till safireee o sugar, blödningar borde va förbjudna!! O samma med så puckade sköterskor!! Jag hade nog åkt till gynakuten ändå, för att iaf få koll på min oro.. Håller tummarna hårt hårt för att det är helt ofarliga blödningar!! Tänk oxå på att sofy mfl har haft rejäla blödningar under graviditeten, o nu är ändå en helt bedårande Devin här!! :)

• FruW

Åh va skönt att höra sugar!! Bra att du har dopplern! Högg till i hjärtat när jag läste ditt inlägg tidigare, så härligt att höra att allt är bra nu!! :D

Kram vännen

Stor kram till little junis med, måste va så jobbigt att bara gå o vänta!! Håller tummarna för att bebis snart tittar ut!!

• FruW

Sofy nu har jag äntligen fått tillgång till en dator, blev så nyfiken igår när jag inte kunde se dina bilder.. Han är fantastiskt fin, bra jobbat!! Stor kram till hela familjen

• FruW

Skönt att höra safireee!! Blod vid graviditet borde va förbjudet, man blir ju skrämd från vettet!!

• FruW

Undrar lite hur det går för Jania, har inte sett henne här de senaste dagarna..,?

• FruW

Junia stort GRATTIS till dottern, o vilken upplevelse!! Så grymt duktiga ni är, impad!!

Stor kram från mig

• FruW

Sugar stort grattis vännen!! Visst är det underbart!! Då kan vi diskutera lite bröllopsplanering mellan varven med ;)

Härligt leaeva, det kommer gå bra!!

Kram från mig

• FruW

Jag har titan i förlovningsringen, ska ha det även i vigselringen, är såå nöjd med den! :D

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma