Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Mabaja:
    Hur har du det ser att du e online
    Hur känns det i kropp o knopp ?
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2010-09-25 23:28:59 följande:
    Har varit inne nu på förlossningen.. Jag blev mer förvirrad än säker på vad som händer om man får säga så.

Det vi fick veta när vi var där var att jag har väldigt tjocka gula flytningar runt omkring tappen. Så antingen är det slemproppen eller svamp... Då det var så tjocka gula flytningar så är det inte ovanligt om man har lite grönfärgat som jag haft det nu i ett par veckor. Eftersom det tidigare idag har varit lite blodblandat så är det nog slemmis iaf. Alltid något! och de kunde inte konstatera vattenavgång om den är så minimal som jag beskrivit så kan den hindras av mina tjocka gula flytningar... Så nej, jag blev inte mycket klokare på vad som händer. Men vad gör det, det drar igång när det drar igång! :) Men min man tror att det är vatten ändå. :)

Konstaterade iaf mycket rörelser, en del sammandragningar och hjärtslag som låg mellan 100-180...

Blir fler turer till fl! Jag lovar! HAHA

och som sagt, flytningar ska ju läggas ovanpå och mitt har gått igenom... Så jag hoppas att min man har rätt! haha
    Misstänker oxå vatten så din man misstänker det inte själv då
    Men det du har rätt är att ni kommer att åka troligtviss om 2 dagar igen hoppas jag hehe
    Ja slemmis o flytningar och alla dessa j*vlar haha så länge bebisen mår bra e det okejHjärta
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2010-09-25 23:49:25 följande:
    Grejen är ju den att jag trodde att man skulle vara mer säker efteråt än innan, men jag blev ju bara mer funderad... Eftersom hon antydde att jag kan ha svamp. Men eftersom det inte kliade skulle jag avvakta. Hallå, vad ska man tro egentligen? :)

Jag har ingen brådska egentligen, har ju räknat med bebis först 7-8 oktober. Men självklart önskar jag en septemberbebis! :) Ja ja, bara att vänta och se, WT kommer när WT vill komma! :) Så länge får jag hålla i tyglarna här hemma och inte låta min man bli alldeles galen... Jag trodde att det var kvinnan som var mest otålig, men inte här! :)

Var min man som ville att jag skulle ringa förlossningen dessutom! HAHA.
    HAHAHA Man lär ju märka om man har svamp
    Ja WT kommer när han känner att det börjar bli tråkigt i magen och då han vill träffa konstiga mamman och knasiga pappan
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2010-09-25 23:56:24 följande:
    Precis. Möta mammas tutte och pappas bröst! HAHA. Min man har planerat hur han ska tillbringa sin pappalediga tid de tre veckorna han ska vara hemma.. När det inte är mammas tutte som gäller så ska bebisen ligga på hans bröst i soffan framför tvn. HAHAHA.
    HAHAHA och se på fotboll
    HAHAHA gulligt

Näh nu måste jag följa med sambon och sova men kommer in i mon och tittar hur du har det då
    Godnatt gumman o pappan och WT hihi

Nu har jag 86 dagar kvar hihi
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-26 11:43:33 följande:

här händer det grejer ser jag, spännande.

Dock händer inte mycket i mitt liv. Har som sofy börjat med att spy upp allt jag äter och ser ut som ett spöke!
    Liggeri  sängen och mår illa hela dagarna och kommer nog vara hemma från jobbet kommande vecka, orkar inte med att sitta på jobbet och lida, gör jag rätt?

en annan fråga: är förkyld också, ont i halsen, hostar och har lite feber. är det farligt för bebisen?

Det e inte farligt att ha febernärman har en bebbe i magen MEN du ska åka in om du har supe hög feber ca 40/41 g då ska du åka in.
    Nu ska du bara ta det lugnt försökatt få dricka i dig som cola och samft osv ..
    Krya på dig vännen{#emotions_dlg.flower}
  • 3 barns mamma84

Precis gått upp och har ont i huvet och mår inte hmm bra eller jo men konstigt bara.
    Halsbrännan hälsade på och sen små små sammandragningar
    Bara 86 dagar tills jag får honom ut.

• 3 barns mamma84
    kajsalisa skrev 2010-09-26 14:00:29 följande:
    Jag har 97 dagar kvar. :)
    Du kommer ju efterTungan utehelt underbart
  • 3 barns mamma84
    Bjornis skrev 2010-09-26 14:32:57 följande:
    Ja vi är många i samma tid. Jag har 87 dagar kvar...
    Bjornis gumman jag har beräknad förslossning 21 december och du har 22 december haha tänk där låg du och jag i våra egnasängar med våra män och hade lite (snuska snuska) hahaha och nu e vi härTungan ute
  • 3 barns mamma84
    gemigsinnesro skrev 2010-09-26 14:34:28 följande:
    Det blir en hel drös med bebisar i tråden i vinter då :)
    Skrattar JA eller hur viss är det UNDERBART!!!
  • 3 barns mamma84
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-09-26 14:42:35 följande:
    V 18 idag!! Wiiihooo firar nog med att lägga in en magbild i magbildstråden senare idag
    Grattis gumman till en ny vecka härligt ååh längtar tills jag ser din mage
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma